וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדלר טעה פעמיים. זה לא מפחית מההשפלה שספגנו"

9.8.2017 / 9:36

אחרי התבוסה בדרבי, ביקורת קשה בהפועל חיפה נגד השופט. קפילוטו: "זאת לא סיבה לספוג רביעייה". ביקורת גם על קלינגר שהבהיר: "דור פרץ? אם לא נותנים לו הרכב במכבי ת"א, עדיף לו לשחק כאן"

צילום וידאו: לילך וייס עריכה: מתן חדד

"בושה וחרפה שהשופטים הכריעו כאן משחק. אדלר לא ראה שהעבירה הייתה מחוץ לרחבה? ואם היא הייתה בפנים, הוא לא יודע שאסור לו לשלוף אדום? לא הייתה כאן שום עבירה בלתי ספורטיבית. מצד שני, זה לא מוריד מהאחריות שלנו ולא מפחית מההשפלה שספגנו. התנצלנו בפני האוהדים ונמשיך הלאה". כך תקפו בהפועל חיפה את השופט זיו אדלר לאחר הדרבי אתמול (שלישי). במועדון יש כעס רב על צוות השיפוט וגם על עוזרי השופט, אך ציינו כי הדבר אינו מפחית מהאחריות שיש לקבוצה וגם המאמן ניר קלינגר, שצפוי לעמוד לדין בעקבות ההרחקה, ספג ביקורת על היכולת של הקבוצה אתמול.

השחקנים נכנסו לחדר ההלבשה אתמול ונראה היה שנכנסו להלם מסוים בעקבות התוצאה. האוהדים דווקא תמכו בסיום, וחלק מהשחקנים התנצל בפניהם על התבוסה. במועדון ממשיכים לבקר את עדן בן בסט, שמאז שהגיע להפועל חיפה ניכר שהוא לא מצליח לחזור לכושר הטוב שגילה פעמים רבות בקריירה. בן בסט הוא כמובן לא האשם היחיד בהפסד. שחקנים אמרו אתמול: "בעונה שעברה אמרנו כבר שהבעיה היא הלב של הקבוצה. מה עשו? שחררו את ז'וליו סזאר מבלי להביא תחליף. העובדה שאין לנו אמצע יכולה לעלות לנו ביוקר. החשש הוא שיתפשרו על זר בינוני ופרץ יבריז. העונה הזאת תקום ותיפול על ההחלטה הזאת".

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי חיפה הביסה 1:4 את הפועל חיפה בדרבי
ההתאחדות תגיש את הסיכומים בנוגע לדיון של לאלה
אלון תורג'מן: "מאז שהגעתי למכבי חיפה, כבשתי יותר מכל שחקן אחר"

השופט זיו אדלר מאחוריו ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"מעדיף לא להתייחס לשופט". קפילוטו ואדלר/ברני ארדוב

ניר קלינגר ממתין להחלמת אלון תורג'מן (צפוי לשחק מול קריית שמונה בראשון) ורוצה לחזק את הקבוצה בעוד שחקן אחד. במועדון עדיין ממתינים לדור פרץ והחליטו לא לסגור קשר זר לפחות בימים הקרובים. קלינגר אמר: "נחכה לו עד שנחליט שלא צריך לחכות. אני מאחל לו שיהיה שחקן הרכב במכבי תל אביב, אבל אם לא משתמשים בו אז הוא היה אצלנו ומכיר את הקבוצה מקרוב ועדיף לו לשחק כאן. בשביל עוד שבוע, כדאי לחכות. אולי הדברים יסתדרו בשבוע הקרוב. מצד שני, אולי נשנה עוד כמה ימים את ההחלטה".

"עבדנו שלושה ימים על השיטה הזאת. באנו עם תכנית מסודרת, אבל בדקה השניה לספוג אדום ופנדל זה משבש את התכניות", אמר הבלם ניסו קפילוטו. "כמובן, זאת לא סיבה לספוג רביעייה. אבל גם אין תלונות לאף אחד. אנחנו לא נכנסים ללחץ. יש שחקנים חדשים ושיטה חדשה, אנחנו נראה טוב. אני בטוח בזה. מה אתם רוצים שאגיד? שהבלמים חלשים? אז הבלמים חלשים. הנה, אמרתי".

"נכון שנכשלנו מבחינת התוצאות עד עכשיו, אבל הליגה לא התחילה", המשיך הבלם. "גם נגד עכו הגענו למספיק מצבים. לא ניכנס למרה שחורה עכשיו. יש שלושה שחקני הגנה חדשים, הדברים לוקחים זמן. אני מעדיף לא להתייחס לשופט, הוא שרק מה שהוא ראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully