וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא היה צריך לקרות, אבל הכל יסתדר במהרה בין אוגו לחיימוב"

9.8.2017 / 6:50

הפועל באר שבע העפילה לרבע גמר גביע הטוטו, אך בסיום נאלצה להתעסק בעימות בין הקשר לשוער: "חדר ההלבשה שלנו חזק". בסוף השבוע: פגישה עם ראשי אשדוד, נושא אלחמיד יעלה על הפרק?

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל באר שבע היו מרוצים מאוד מהניצחון אמש (שלישי) על מ.ס. אשדוד ומההעפלה לרבע גמר גביע הטוטו. "היה חשוב לחזור לנצח אחרי שני הפסדים", אמר שחקן בקבוצה, "ידענו גם אחרי ההפסד לבית"ר שאנחנו קבוצה חזקה ועכשיו המטרה היא להשיג תואר ראשון ביום חמישי". בקבוצה היו מרוצים גם מכך שהקבוצה חזרה לכבוש בפנדלים. "פתאום יש לנו שני בועטים קטלניים", אמר בבדיחות הדעת שחקן, "גם להכי גדולים קורה שמחמיצים פנדלים".

לצד הניצחון, הקבוצה התעסקה גם בעימות בין גיא חיימוב לג'ון אוגו. השוער כעס מאוד על התנהגות הקשר שבעצמו נראה נסער בסיום. "זה ריב שלא היה צריך לקרות", אמר גורם בבאר שבע, "אבל חדר ההלבשה שלנו חזק ויודע להתמודד גם עם ריבים שקורים באמוציות של משחק. הכל ביניהם יסתדר במהרה".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד, עימות בין חיימוב לאוגו
שלומי ארבייטמן מתקרב לחזרה לבית"ר ירושלים
גביע הטוטו: מכבי חיפה הביסה 1:4 את הפועל חיפה בדרבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב בבירת הנגב? אלחמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעניין אחר, לוואלה! ספורט נודע שבסוף השבוע תיערך פגישה בין ראשי המועדון לראשי מ.ס אשדוד. גורמים משני הצדדים מסבירים שמדובר בפגישה חברית ולא עסקית, אך ההערכה שנושא חאתם עבד אלחמיד יעלה על הפרק. בבאר שבע היו רוצים לראות את השחקן מגיע אך הקבוצה מעיר הנמל לא מעוניינת לשחררו בשלב זה. אם עסקה כזו תצא לפועל היא עשויה לכלול גם השאלה של איתמר שבירו או אמיר חלאיילה לאשדוד. אגב, באלופה החמיאו לחלאיילה על יכולתו ואמרו שהוא מוכיח עד כה יכולת טובה שמסבירה למה באר שבע רכשה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully