וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן מתמוגג: "איסקו אמן". פרס מצהיר: "בייל יישאר שחקן ריאל"

ריאל חוגגת את הזכייה בסופרקאפ האירופי: המאמן נלהב מהקשר המצטיין, הנשיא הודף את השמועות על עזיבה של הוולשי ליונייטד ורומז שאמבפה לא יגיע. התגובות והמספרים, כולל הנאחס של מוריניו

שחקני ריאל מדריד חוגגים את הזכייה בסופר קאפ האירופי. GettyImages
זוללי תארים. שחקני ריאל חוגגים/GettyImages

ריאל מדריד ממשיכה לגרוף כל תואר אפשרי. הבלאנקוס זכו הערב (שלישי) בתואר היוקרתי הראשון של העונה - הסופרקאפ האירופי - אחרי שגברו 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בסקופיה משערים של קאסמירו (23) ואיסקו (52). רומלו לוקאקו צימק בדקה ה-62, אבל שתי קבוצות הפאר לא באמת נראו שוות ברמתן וריאל נפגינה עליונות ברורה, למרות שהתוצאה מרמזת על משחק שקול.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
רואה את ריאל מולו ורואה חושך בעיניים. מוריניו מתוסכל/GettyImages

המספרים

* ריאל היא הראשונה מאז מילאן ב-1990 שזוכה בסופרקאפ האירופי שנתיים ברציפות.

* ריאל ניצחה ב-11 הגמרים הבינלאומיים האחרונים שלה. יחס השערים שלה ב-11 המשחקים הללו: 9:25. ווינרים.

* אחרי הזכייה בסופרקאפ, זינדין זידאן עומד על שישה תארים מתוך שמונה אפשריים מאז מונה למאמן ריאל מדריד. במילים אחרות, הוא עומד על 75 אחוזי הצלחה.

* אחרי המשחק הערב, ריאל עומדת על רצף מדהים למדי של 66 משחקים רצופים עם לפחות כיבוש אחד. הפעם האחרונה בה לא מצאה את הרשת? מול מנצ'סטר סיטי באפריל 2016.

* הליגה הספרדית שולטת: 8 מתוך 9 הזוכות האחרונות בסופרקאפ האירופי הן ספרדיות.

* שימו לב לאימפקט של איסקו: בעשרת המשחקים האחרונים בהם פתח בהרכב ריאל, הוא היה מעורב בתשעה שערים - שישה כיבושים ושלושה בישולים.

* מאז תחילת 2017, עומד איסקו על 10 שערים בכל המסגרות, יותר מכל קשר אחר בליגה הספרדית.

* הבישול של דני קרבחאל לקאסמירו היה הבישול שלו השביעי שלו בשנת 2017. לא רע בכלל עבור מגן.

* הנאחס של מוריניו נמשך: אחרי ההפסד הערב, מאזנו מול ריאל מדריד במשחקים רשמיים עומד על ארבעה משחקים ותיקו.

* רומלו לוקאקו כבש שער בכורה במדי מנצ'סטר יונייטד במשחק רשמי. יופי של ספתח עבורו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
איסקו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
גם זידאן מהלל. איסקו/רויטרס

התגובות

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר בסיום: "סוד ההצלחה שלנו? הרעב. כולנו מאוד, מאוד רוצים להצליח, ואף פעם לא שבעים מניצחונות. אני מאושר בשביל השחקנים, הם עשו מאמץ גדול הערב והשיגו את המטרה". זידאן נשאל מי לדעתו היה מצטיין המשחק, ואמר מיד: "איסקו. הוא אמן".

קאסמירו, שהצטיין וכבש את השער הראשון, הוסיף: "חשוב מאוד לנצח יריבה כל כך קשה, עם שחקנים נהדרים ומאמן מצוין. אולי חושבים שקל לעשות מה שאנחנו עושים, אבל האמת היא שזה קשה מאוד. נמשיך לעבוד קשה ולבוא צנועים". הקשר התייחס גם לשער שכבש, ספק מעמדת נבדל: "אופסייד? זו האחריות של הקוון, לא שלי. בכל מקרה אני שמח שכבשתי ומרגיש שאני בדרך הנכונה".

קפטן הבלאנקוס סרחיו ראמוס: "היינו דומיננטיים הערב, למרות שקצת סבלנו לקראת הסוף. החתמות נוספות? אוגוסט חודש ארוך, הקבוצה שלנו די עמוקה, אבל הדלתות תמיד פתוחות".

כמובן שבריאל עסקו בסיום גם בשאלת עתידו של גארת' בייל. בשבועות האחרונים גברו השמועות על מעבר אפשרי של הוולשי ליונייטד, ומוריניו הוסיף אמש שמן למדורה כשטען במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק כי "אילחם עליו אם ריאל לא תרצה בו". הערב, אחרי שבייל בישל את השער השני לאיסקו והציג יכולת טובה, פלורנטינו פרס הביר: "בייל שחקן ריאל מדריד. אנחנו מרוצים ממנו וחושבים שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם". בנוסף, צינן את ההתלהבות בנוגע לצירופו של קילין אמבפה כשנשאל האם יוחתם חלוץ נוסף. "אני לא חושב שזה יקרה, יש לנו מספיק שחקנים טובים. אין סיבה שלא נרוץ עם הקאדר שיש לנו עכשיו".

גם ז'וזה מוריניו עצמו הודה בסיום המשחק ש"מבחינתי זה כבר אבוד. אחרי הערב, אני חושב שכולם מבינים שהוא יישאר בריאל". בנוסף, מוריניו בא בטענות לשופטים, רק מיד בסיום המשחק וגם בעמדת הראיונות. "אני חושב ששיחקנו די טוב. הפסדנו בהפרש של שער אחד, וגם הוא נכבש מעמדת נבדל. עם קוון טוב יותר, זה היה מסתיים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully