וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: באסקוניה מעוניינת בג'ורדן מקריי

בזמן שבמכבי תל אביב מנסים להשלים את העסקה, דיווח טרי מספרד טוען שהשחקן נמצא חזק מאוד בתוכניות של הבאסקים. כזכור, בין הצהובים לשחקן התגלו פערים כספיים משמעותיים

ברני ארדוב

בזמן שבמכבי תל אביב מנסים להשלים את עסקת ג'ורדן מקריי, דיווח מספרד טוען היום (שלישי) שהשחקן נמצא חזק מאוד בתוכניות של באסקוניה, אותה מאמן פאבלו פריג'יוני. כזכור, בין הצהובים למקריי מתנהל משא ומתן ומאמן הקבוצה נבן ספאחיה מעוניין בו מאוד, אולם במהלך המשא ומתן התגלו בין הצדדים פערים כספיים משמעותיים.

מקריי (26, 196), שמשחק בעמדות 2 ו-3, ישחק לראשונה באירופה אחרי ניסיונות כושלים להשתלב ב-NBA. הוא נבחר בבחירה ה-58 בדראפט 2014 על ידי סן אנטוניו, אבל מעולם לא לבש את מדיה. את עונת 2014/15 העביר במלבורן יונייטד האוסטרלית, ומשם החל לנדוד בין חוזים לעשרה ימים ב-NBA ובין ליגת הפיתוח.

הוא חתם על שני חוזים לעשרה ימים במדי פיניקס ובשתי העונות האחרונות שיחק לסירוגין בקליבלנד, עמה גם זכה באליפות בעונה שעברה. בסך הכל, ברזומה שלו יש 59 משחקים ב-NBA עם ממוצעי קריירה של 4.4 נקודות ב-9.8 דקות למשחק. בשלהי עונת 2015/16, במדי האלופה שבדרך קליבלנד, רשם שיא קריירה מרשים עם 36 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים מול דטרויט. הוא נחשב לסקורר משובח, ובעבר הושווה לג'מאל קרופורד.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: לחץ על ג'ורדן מקריי לחתום
דיוויד בלאט: "עד היום אני לא בדיוק בטוח מדוע פוטרתי מקליבלנד"
דיווח: מכבי תל אביב ואנדולו אפס מעוניינות בסנטר הסרבי דיאן מוסלי

ג'ורדן מקריי עם מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. GettyImages
בדרך לספרד? ג'ורדן מקריי עם טיירון לו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully