וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החלטת איגוד ההתעמלות: ויגדורצ'יק ממשיכה לאמן את הנבחרת

8.8.2017 / 14:53

ויגדורצ'יק ממשיכה להעביר את אימוני הנבחרת, מכיוון שטרם נסגרו מולה פרטי התפקיד החדש. בינתיים, לא ברור אם היא מעוניינת למלא את התפקיד המיועד לה: "הופתעה מהגדרתה כמנהלת על"

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
אירה ויגדורצ'יק/מגד גוזני

שמונה ימים עברו מאז הודעת איגוד ההתעמלות על התפקיד החדש של אירה ויגדורצ'יק, ומבדיקת וואלה! ספורט עולה כי היא עדיין משמשת כמאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל ומעבירה את האימונים מדי יום.

האיגוד הודיע ביום שני שעבר כי ויגדורצ'יק תפסיק את עבודתה כמאמנת הנבחרת ותעבור לשמש כמנהלת העל של מקצועות ההתעמלות האמנותית, אלא שעדיין לא נסגר מולה תוכן התפקיד אותו היא תמלא ובשל כך, היא ממשיכה לעבוד כמאמנת הנבחרת. גורם באיגוד ההתעמלות סיפר היום כי יושב ראש האיגוד, רזי פלד, הסמיך את חברת הנהלת האיגוד כנרת גנצרבסקי להיות זו שתסגור עם ויגדורצ'יק את פרטי התפקיד החדש אותו היא תמלא ומסיבות טכניות, כך נאמר, השתיים טרם שוחחו וטרם סיכמו מה ויגדורצ'יק תעשה כמנהלת על.

בסביבתה של ויגדורצ'יק טוענים כבר כמה ימים כי עצם הגדרתה כמנהלת על אינו מקובל עליה וכי היא הייתה בטוחה שתפקידה יוגדר כמאמנת העל של הנבחרת. "אירה הופתעה שהיא הוגדרה כמנהלת על", אמר גורם בסביבת ויגדורצ'יק, "היא היתה בטוחה שהיא תהיה מאמנת על ושתחתיה יעבדו המאמנות החדשות".

עוד בנושא

אירה ויגדורצ'יק הודחה מתפקידה כמאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית
באיגוד ההתעמלות רותחים על אירה ויגדורצ'יק ושוקלים להדיחה מהנבחרת
מסתמן: רוב להדחת אירה ויגדורצ'יק מתפקיד מאמנת נבחרת ההתעמלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עתיד הענף לא ברור/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיגוד ההתעמלות מתעקשים כי ויגדורצ'יק תיקרא מנהלת העל המקצועית ועומדים על זה שתפקידה החדש חשוב מאין כמותו. "צריך לומר את האמת, אין עתודה להתעמלות האמנותית", אמר היום (שלישי) גורם באיגוד ההתעמלות, "למעט לינוי אשרם, אין היום מתעמלת בודדת שאפשר לראות דרכה את עתיד הענף. טורי פילנובסקי פרשה וניקול זליקמן סבלה מפציעה קשה ולא ברור איך היא בכלל תחזור לעצמה במצב בו נמצאת היד שלה. וזה עוד לפני הנבחרת עצמה. נבחרת הג'וניור סיימה את דרכה והיא צריכה להוות את השלד של הנבחרת הבוגרת הבאה, אך מה הלאה? התפקיד שמייעדים לאירה חשוב מאוד. האיגוד זקוק למישהי שתאתר בכל הארץ את המתעמלות הבאות ותתווה דרך לקראת העתיד".

יש לציין, כי למרות שבהודעת האיגוד מהשבוע שעבר נמסר כי ייצא קול קורא למינוי שתי מאמנות לנבחרת הבוגרת, מהלך כזה טרם יצא לדרך וזאת מכיוון שהנושא מול ויגדורצ'יק לא נסגר. "אפשר לומר שכולם באיגוד מחכים לראות איך יסתיימו השיחות מול ויגדורצ'יק כדי שאפשר יהיה לצאת לדרך", הודה גורם באיגוד ההתעמלות, "אחרי שייחתכו העניינים מול אירה לפה או לשם, אפשר יהיה לצאת לדרך חדשה שתכלול מחד מינוי של מאמנות לנבחרת ומאידך התחלת עבודה של ויגדורצ'יק לבניית העתודה והתשתית של ההתעמלות האמנותית".

אגב, גורמים בסביבתה של ויגדורצ'יק לא פסלו אפשרות שהיא בעצמה לא תאהב בסופו של דבר את מה שהוצע לה ותשקול בכלל אם להישאר בתפקידה החדש. על כך היו גם כאלה שאמרו: "אחרי שיגמר עניין האגו, אירה צריכה לזכור שזו פרנסתה ושגם בתפקיד החדש שלה היא תזכה לחוזה נאה מאוד באיגוד ולכן ספק אם היא תחליט לפרוש בשל העובדה שהיא לא תוכל עוד להיות המאמנת הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully