וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חלוץ לוקרן בן ה-22 ינחת בארץ להתרשמות

8.8.2017 / 21:20

יוג'ין אנסה, שרשם בעונה האחרונה ארבע הופעות במדי הקבוצה הבלגית, יגיע לישראל כדי לנסות להרשים את סלובודן דראפיץ'. הצהובים יעמדו לדין בשל זריקת כוס משקה במשחק גביע הטוטו

בעלי מכבי נתניה אייל סגל חוגג. מגד גוזני
עצבני. סגל/מגד גוזני

חלוץ לוקרן הבלגית יוג'ין אנסה ינחת להתרשמות במכבי נתניה, כך נודע לוואלה! ספורט. החלוץ הגנאי בן ה-22 רשם ארבע הופעות בלוקרן בעונה שעברה.

הבעלים של מכבי נתניה אייל סגל רותח על כך שקבוצתו שוב תעמוד לדין מחר (רביעי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בשל התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדיה – הפעם בשל כוס משקה שנזרקה למשטח במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר.

לסגל נמאס להגיע לוועדת המשמעת ולהיפרד מעוד כמה אלפי שקלים. "עוד לא התחילה העונה ואנחנו שוב בבית הדין", אמר הבעלים הכעוס. "בעונה שעברה הגענו אולי חמש פעמים לבית הדין ושילמנו ממיטב כספנו עקב שטויות של אוהד סורר כזה או אחר וחבל מאוד. אני ישבתי עם האוהדים ולא ראיתי את המקרה אבל אני מניח שאם שופט ציין בדו"ח שנזרק משהו לכר הדשא, אז אכן זה היה. אני לא מתכוון לעבור לסדר היום אל מול האירועים האלה ואני אפעל בכל הכוח המשפטי כדי למנוע את הישנות המקרים. אנחנו נשקול מיצוי כל דרך כדי שמכבי נתניה לא תגיע לבתי הדין ותישפט בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהד כזה או אחר".

קשר מכבי נתניה דיא סבע, שעבר ניתוח במהלך הפגרה ולא פתח את העונה, צפוי לערוך מחר (רביעי) בכורה העונה כמחליף בגביע הטוטו מול הפועל רעננה. סבע יכלל בסגל למשחק ויפתח על הספסל. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה צפויים לערוך שבעה שינויים בהרכב. דני עמוס שהחלים מפציעה יחזור לשער, ברק בדש ולאנדרו ריביירו צפויים לפתוח יחד בהתקפה.

ההרכב המשוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, נפתלי בלאי, קובי מור, עלי מוחמד, ניקו אולסק, עדי קוסטנטינוס, דידייה קוגבניה, לאנדרו ריביירו, ברק בדש.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגה
אם לא יימכר, אלירן עטר ומכבי חיפה ייפגשו במטרה ליישר את ההדורים
מ.ס. אשדוד: הנבחן דן בוקשה שוחרר, ראובן עטר יערוך בכורה מול באר שבע

עדכון ראשון: 15:05

דיא סבע, מכבי נתניה, חוגג. מגד גוזני
האוהדים חיכו לו. דיא סבע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully