וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: הנבחן דן בוקשה שוחרר, עטר יערוך בכורה מול באר שבע

8.8.2017 / 12:27

הקשר הרומני לא הצליח להרשים באימונים והתבשר כי לא יהיה בסגל מול האלופה בגביע הטוטו (19:00, 5 לייב). המאמן ועוזרו עברו בבקרה ויישבו על הספסל, אוחיון צפוי לשחק לראשונה העונה

ראובן עטר, מ.ס. אשדוד,. לירון מולדובן, לירון מולדובן
הקדנציה של עטר באשדוד יוצאת לדרך/לירון מולדובן , לירון מולדובן

דן בוקשה לא ייבחן הערב (שלישי, 19:00, 5 לייב) בשורות מ.ס. אשדוד, במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע. הקשר הרומני, שנחת שלשום בארץ כדי להיבחן ולנסות להרשים את המאמן ראובן עטר, לא יזכה להזדמנות במפגש עם האלופה, אחרי שראובן עטר החליט בתום שני אימונים שערך השחקן, כי הוא לא מה שאשדוד צריכה. בוקשה הבין הבוקר כי לא יהיה בסגל והתאכזב מאוד. הערב הוא צפוי לחזור חזרה לרומניה.

עטר ועוזרו צדוק מלכה עברו ברשות לבקרת התקציבים ויהיו על הספסל הערב לראשונה. מי שצפוי לשחק הוא משה אוחיון, שהאריך את חוזהו אבל טרם השתתף במשחקי גביע הטוטו. טום בן זקן פצוע ולא יכלל בסגל, חאתם עבד אלחמיד עבר אתמול טיפול ממושך ברגלו ואמור לשחק.

גם המשחק הערב ייערך באצטדיון הברפלד בראשון לציון, מאחר שאצטדיון הי"א באשדוד עדיין לא ערוך לקיום משחק. באצטדיון המיושן באשדוד מוקמת בימים אלה עמדה חדשה לצילום, אשר תהיה ממוקמת מעל חדרי ההלבשה כדי שניתן יהיה לצלם את הקהל בצד המערבי בזמן משחקים. באשדוד העריכו היום כי העבודות יסתיימו עד מחזור הפתיחה בעוד שבוע וחצי, אז תארח אשדוד את מכבי פתח תקוה. בכל מקרה הוחלט במנהלת הליגה לחכות עם פרסום המקום בו ייערך המשחק במחזור הראשון.

עוד בנושא

הקשר הרומני דן בוקשה יגיע להתרשמות במ.ס אשדוד
מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגה
אם לא יימכר, אלירן עטר ומכבי חיפה ייפגשו במטרה ליישר את ההדורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully