וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מאור בוזגלו נפגש עם יעקב שחר ומתקרב לחתימה

8.8.2017 / 14:40

לאחר שהצדדים השיגו סיכום עקרוני, הבעלים נפגש עם השחקן כדי לסגור את הקצוות האחרונים. הערכה: הקשר יחתום לאחר חזרת פרקליט המועדון מחו"ל. אם לא יימכר, אלירן עטר והירוקים ייפגשו במטרה ליישר את ההדורים

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זה קרוב. בוזגלו/ברני ארדוב

לקראת סגירה: בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, שנכנס לאחרונה לתמונה בכל הנוגע לעסקת מאור בוזגלו, נפגש הבוקר (שלישי) עם השחקן במטרה לקדם את העסקה. זו הפעם הראשונה שהקשר נפגש עם גורם כלשהו במועדון, לאחר שעד כה נפגש אביו יעקב בוזגלו עם חיפה. יש לציין כי עוד לפני הפגישה הצדדים היו קרובים לסיכום, וכעת מנסים בחיפה לסגור את הקצוות האחרונים. במועדון מעריכים כי השחקן יחתום לאחר שפרקליט המועדון אודי שוכטוביץ' ישוב מחו"ל.

בסביבתו של בוזגלו הבהירו כי אין שום קשר בין שאלת אלירן עטר למשא ומתן עימו. מכבי תל אביב ממשיכה להפעיל לחצים על השחקן להצטרף, אבל נראה כי כל עוד עסקת עטר תלויה באוויר היא לא תלחץ על השחקן לחתום. בוזגלו עצמו מעדיף לשחק במכבי חיפה, למרות שההצעה ממכבי תל אביב מעט גבוהה יותר.

עוד בנושא

מכבי חיפה דחתה את הצעת מכבי תל אביב: "לא רוצים מספיק את עטר"
גיא לוזון ביקש מהשחקנים: "אל תתייחסו לביקורות בתקשורת"

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
עדיין בחיפה. עטר/שלומי גבאי

במכבי חיפה החליטו אתמול (שני) כי החלוץ אלירן עטר ייכלל בסגל למשחק הערב מול הפועל חיפה בגביע הטוטו זאת לאחר שיעקב שחר דחה את הצעת מכבי תל אביב (כ-900 אלף יורו) עבור השחקן, ומאז עולות לא מעט שאלות בנושא. בסביבתו של אלירן עטר סיפרו אתמול כי אם יישאר בסגל, הדבר עשוי לגרום למתיחות עם המועדון ותיארו כי הוא חש פגוע מדברים שנאמרו נגדו בעת האחרונה. "גם לפני המשחק מול סכנין עטר הוזכר כמועמד למכבי תל אביב, אבל אז הוא כבש צמד", הסביר מקורב לשחקן. "אבל מה שקרה אחרי המשחק, כלומר דברים שנאמרו בתקשורת, 'שרפו' אותו. חלק מהקהל קילל אותו במשחק האחרון. השאלה היא לא מה יקרה אם עטר יעבור למכבי תל אביב, אלא מה יקרה אם הוא יישאר. איך פותרים את המשקעים שנוצרו מאז?".

גורם המקורב לשני הצדדים טוען כי במידה שלא תתבצע עסקת מכירה עד הלילה, עטר יוזמן לשיחה על מנת לפתור את המשקעים שנוצרו. במכבי חיפה אמרו אתמול: "אלירן עטר שחקן תחת חוזה, ואף אחד במכבי חיפה לא החליט לשחרר אותו. ברגע שעטר פנה והבהיר את עמדתו, הוחלט שבמידה ונקבל את ההצעה המתאימה, נמכור אותו. דחינו את ההצעה משום שהיא לא תואמת את המציאות.

הלילה לא הייתה התפתחות דרמטית במשא ומתן. במכבי חיפה לא מתכוונים להמתין עוד הרבה זמן, ואם מכבי תל אביב לא תודיע בקרוב שהיא מגדילה את ההצעה בצורה משמעותית, שחר יודיע על הפסקת המשא ומתן. "הם יודעים מה אנחנו דורשים. הכדור בידיים שלהם, אבל לא נמתין עוד הרבה זמן. יש דרבי הערב ועטר בסגל שלנו", אמרו. יש לציין כי במכבי חיפה כבר הודיעו כי המשא ומתן עם מכבי תל אביב ייפסק ביום שני, אולם בשל העובדה שגורמים בקבוצה הבהירו כי הם מעוניינים להגדיל את ההצעה, במכבי חיפה ימתינו עוד זמן מסוים. במכבי תל אביב העבירו מסר כי ההצעה תוגש בקרוב, ומשום שאתמול הסתיים מועד הרישום לשלב הבא, הם מתכוונים להגיש את ההצעה בהמשך השבוע.

"מזמן לא קרה שמשחק דרבי פחות מעניין מהדברים שקורים מסביב", הודה אתמול אחד השחקנים. נטע לביא עשוי להחליף את גיורגי קוסטדינוב בהרכב, כשלוזון מתלבט לגבי גילי ורמוט, שממתין להזדמנות הראשונה שלו לפתוח בהרכב.

נשיא המועדון יעקב שחר עקב אתמול אחר ההישג של חנה קנייזבה-מיננקו, אותה הוא מאמץ מאז שהגיע לישראל. במועדון היו גאים בהישג של הספורטאית שסיימה רביעית באליפות העולם וייתכן שהתמיכה הכספית אף תגדל בהמשך.

עדכון ראשון 9:14

עוד באותו נושא

אלירן עטר התאמן, אך לא תורגל לדרבי. קוסטדינוב יקבל מנוחה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט, שחקן מכבי פתח תקוה לידור כהן. אדריאן הרבשטיין
סוף סוף יפתח? ורמוט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully