וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי מרוצה: "שמרנו על הסגל והחתמנו את כספי ויאנג הנהדרים"

כוכב גולדן סטייט מרוצה ממהלכי הקבוצה בקיץ והודה: "אני מאוד סקרן לגבי יוסטון". דייויד גריפין גיבה את אירווינג: "לברון מטיל צל גדול, לרוב השחקנים לא היה את האומץ לעשות מה שעשה"

עריכה: מתן חדד

על פי לא מעט פרשנים בארצות הברית, עזיבתו של דייויד גריפין את קליבלנד היא אחת הסיבות לבקשת העזיבה של קיירי אירווינג את המועדון. אמש (שני) התייחס לראשונה הג'נרל מנג'ר היוצא לנושא וסיפק ציטוטים מפתיעים משהו.

"הוא התמודד עם המצב הזה כמו שאמור היה", אמר גריפין, "הוא הלך לדן גילברט פרטית ואמר לו שהוא חושב שיהיה שמח יותר במקום אחר. הדבר הכי גרוע שהוא יכול היה לעשות זה להעמיד פנים שהוא לגמרי בעניין ולהטביע את הספינה מבפנים. לרוב השחקנים לא היה את האומץ לעשות מה שהוא עשה".

גריפין הוסיף: "קיירי ניסה לגייס את לברון ג'יימס, גורדון הייוורד ושחקנים חופשיים אחרים, ואז לפתע לברון חזר לקבוצה, כך שהוא קיבל סיוטאציה אחרת לגמרי מזו שמכרו לו, ועבד בתוכה טובה מאוד. הוא זכה באליפות. אני חושב שהוא פשוט חושב על חושב על הצעד הבא בקריירה, הוא רוצה לדעת כמה טוב הוא יכול להיות. לברון מטיל צל גדול על המועדון ורובו מאוד חיובי, אבל זה לא מאפשר לשחקן כמו קיירי לבחון את הגבולות שלו ולראות כמה טוב הוא יכול להיות".

הג'נרל מנג'ר לשעבר הודה שלגיטימי לבקר את אירווינג על חוסר יכולתו (או רצונו) להמשיך לשתף פעולה עם לברון: "אני לא חושב שהוא הבין איך לקחת את המושכות של הקבוצה ולנצח משחקים באווירה הזאת. אף אחד מהשחקנים בקבוצה לא ידעה לעשות את זה לפני שלברון הגיע. הם לא למדו לנצח ביחד. זה לא שהוא לא יכול היה לקחת את המושכות, הוא פשוט לא קיבל מספיק ביטוי. היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בכיול של כולם כשלברון על הספסל - אלה ההזדמנויות שלכם".

עוד בנושא:

הביקורות נמשכות: "אירווינג בור וילדותי, הוא בסיטואציה חלומית"
מתים לחיות: שחקני ה-NBA שקיבלו הזדמנות להחיות את הקריירה
דיווח: היעד של גולדן סטייט לקיץ הבא - להחתים את פול ג'ורג'

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין. AP
גיבוי מפתיע. גריפין/AP

ומהמפסידה בגמר האחרון, למנצחת. "יש לנו פוטנציאל ענק והזדמנות לעשות דברים מדהימים ולזכות בעוד תארים", אמר כוכב גולדן סטייט סטף קרי, "כשיש לך כזו כימיה אתה לא רוצה שזה יגמר. אתה לא רוצה להתחיל מהתחלה ולהתחיל לבנות מחדש, אלא לבנות על החברות שנוצאה בקבוצה ועל הכימיה סביב ארגון הווריירס. אני חושב שאפילו השתפרנו, כי הצלחנו לשמור על כל הסגל וגם לצרף שני שחקנים נהדרים - עומרי כספי וניק יאנג - ובחרנו את ג'ורדן בל בדראפט".

רכז האלופה התייחס גם למהלכים של שאר קבוצות הליגה במהלך הקיץ. "כמובן שזה נהדר שיש כל כך הרבה תזוזה ושהקלפים מתערבבים", טען, "כמות הכישרון במערב הולכת להיות מטורפת. זה שאנחנו חוזרים עם אותה קבוצה, לא אומר שלא נצטרך להתמודד עם אתגרים. יפה לראות שברחבי הליגה אנשים עדיין רוצים לנצח ומנסים לגרום לזה לקרות. אני מאוד סקרן לגבי יוסטון. נצטרך לראות איך הם עובדים יחד, ואז להבין איך לנצח אותם".

עוד באותו נושא

הביקורות נמשכות: "אירווינג בור וילדותי, הוא בסיטואציה חלומית"

לכתבה המלאה
מפוצלת עומרי כספי סטף קרי. GettyImages
מפוצלת עומרי כספי סטף קרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully