וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר התאמן, אך לא תורגל לדרבי. קוסטדינוב יקבל מנוחה

7.8.2017 / 22:52

החלוץ לא יפתח בגביע הטוטו (שלישי, 21:00, 5 לייב) למרות שהחלים. נטע לביא יחליף את הקשר, בן הרוש יחזור לעמדת המגן השמאלי. בהפועל חיפה: תורג'מן לא כשיר, בן בסט חוזר מפציעה להרכב

4מחצית08/08/2017
הפועל חיפה
    0
      מכבי חיפה

      מכבי חיפה:

      באימון המסכם לקראת הדרבי בגביע הטוטו, אלירן עטר קיים אימון מלא. החלוץ ממתין להתפתחויות בעניינו אך לוזון לא מתכוון לכלול אותו ב-11. עטר לא התאמן במשך שלושה ימים, אבל נראה כי גם למצב סביבו ישנה השפעה על החלטת המאמן. העובדה שמדובר במשחק דרבי והעניין שנוצר סביב עטר בימים האחרונים, אמור להגדיל, על פי המארחת הפועל חיפה, את כמות הצופים ביחס לזו שנכחה במשחק בין מכבי חיפה לקרית שמונה (מעל 11 אלף). עומרי בן הרוש יחזור לעמדת המגן השמאלי וגיורגי קוסטדינוב יקבל מנוחה, כאשר מי שיחליפו הוא נטע לביא. לוזון תרגל שתי שיטות במהלך האימון. גם ניקיטה רוקאביציה, שתורגל לסירוגין, עשוי לפתוח. נראה כי עיקר ההתלבטות של לוזון קשורה בחלק הקדמי.

      הרכב משוער, מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש; גל אלברמן, נטע לביא, גילי ורמוט (רועי קהת), ניקיטה רוקאביצה (מוחמד עוואד), אופיר מזרחי (שון ויסמן).

      הפועל חיפה:

      אלון תורג'מן לא נטל חלק באימון המסכם לקראת משחק הדרבי, אך יהיה כשיר למשחק בשבת מול קרית שמונה. השחקן סובל ממתיחה ובמועדון לא רוצים לסכן אותו. קלינגר החליט לעלות בהרכב דומה לזה שפתח בהפסד להפועל עכו. השינוי היחיד שעשוי להיות הוא הצבתו של לירן סרדל בהרכב על חשבון רוסלן ברסקי. עדן בן בסט ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק.

      הרכב משוער, הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס; דור מלול, ראסמוס סויסטדט, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן; רוסלן ברסקי (לירן סרדל), מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן; ראדו גנסארי, עדן בן בסט.

      שחקן הפועל חיפה עדן בן בסט. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
      חזר לכשירות. עדן בן בסט/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully