וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני מחכה לגארת' בייל ביונייטד". זידאן: "לא מעניין אותי מה הוא אומר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חימם את האווירה לקראת הסופרקאפ האירופי (ג', 21:45, ספורט 5) ורמז כי הקיצוני הוולשי לא בתוכניות של היריבה ריאל מדריד. מאמן הבלאנקוס הגיב בחריפות

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"מוכן להיאבק על בייל". מוריניו/רויטרס

יממה לפני הסופרקאפ האירופי (ג', 21:45, ספורט 5) שיפגיש את אלופת היבשת ריאל מדריד ואלופת הליגה האירופית מנצ'סטר יונייטד מאמן השדים האדומים ז'וזה מוריניו בחר לפתוח לדיון את מעמדו של גארת' בייל.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הכריז המנג'ר הפורטוגלי כי ישמח לצרף את הקיצוני הוולשי במידה וריאל מדריד לא תהייה מעוניינת עוד בשירותיו. לדברי מוריניו: "אם בייל ישחק במשחק מחר זה אומר שריאל רוצה לשמור עליו בקבוצה שלהם, אבל אם הוא לא כלול בתוכניות שלהם ורוצה לעזוב אני מחכה לו במנצ'סטר. מנצ'סטר יונייטד מוכנה להיאבק עליו מול קבוצות אחרות".

עוד בנושא
פלורנטינו פרס: "לא אמכור את כריסטיאנו רונאלדו גם אם ישלמו לי בזהב"
העברות בעולם - 7.8: אחרי ניימאר, פ.ס.ז' מסתערת על קיליאן אמבפה

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל נכנס כמחליף. רויטרס
"האמירות של מוריניו לא ישנו". זידאן ובייל/רויטרס

בהמשך, גם בריאל מדריד התייחסו לדברים של מוריניו בנוגע לבייל ודחו לחלוטין את האפשרות שהשחקן יעזוב את ריאל. קפטן הבלאנקוס סרחיו ראמוס אמר ש"אני מכבד את הדעה של כל מאמן, אבל בייל שחקן ריאל מדריד".

המאמן זינדין זידאן הוסיף, ספק בעקיצה, ש"מוריניו יעלה את ההרכב שלו מחר, ואני אעלה את שלי. להוסיף שמן למדורה מהאמירות שלו לא ישנה שום דבר, ולא מעניין אותי בכלל מה הוא אמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully