וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לחץ על ג'ורדן מקריי לחתום

7.8.2017 / 13:32

נבן ספאחיה לוחץ, הצהובים מנסים להשלים את העסקה ולצרף את השחקן ומאמינים שניתן לגשר על הפערים: מקריי דורש מיליון דולר לעונה, הקבוצה מציעה 800 אלף. הערכה: העסקה יכולה להיסגר בשלושת הימים הקרובים

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה בבניית הסגל, וביומיים האחרונים מפעילים הצהובים לחצים על ג'ורדן מקריי בניסיון לסכם עמו על חוזה ולהחתימו במועדון. השחקן שוחח מספר פעמים עם מאמן הקבוצה נבן ספאחיה, שמעוניין מאוד בצירופו.

גם לפני מספר שבועות התעניינו הצהובים בשחקן, אולם במהלך המו"מ התגלעו בין הצדדים פערים כספיים משמעותיים. אומנם ספאחיה התעקש על החתמתו, אבל מה שהגביר את הסיכויים שיחתום זו העובדה שבמקביל האופציות ב-NBA הצטמצמו עבור מקריי, כך שהצהובים חזרו לתמונה.
במכבי תל אביב סבורים כי אם יצליחו לסכם עמו, זה יהיה בשלושה הימים הקרובים. השחקן דורש כמליון דולר לעונה, כשהצהובים מוכנים לשלם 800 אלף דולר, אולם מאמינים שיכולים לגשר על הפערים הכספיים.

עוד בנושא

דיוויד בלאט על מכבי תל אביב: "מקווה שזה יתחבר"
הפועל חולון: ג'אבריל טראוויק חתם במועדון. דן שמיר: "תמה הרכבת הקבוצה"
מכבי ראשון לציון: דרו קרופורד חתם לעונה
נמרוד לוי חתם לעונה הבאה במכבי אשדוד

ג'ורדן מקריי, קליבלנד קאבלירס, מול קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. GettyImages
מוערך מאוד על ידי ספאחיה. מקריי/GettyImages

מקריי (26, 196), שמשחק בעמדות 2 ו-3, ישחק לראשונה באירופה אחרי ניסיונות כושלים להשתלב ב-NBA. הוא נבחר בבחירה ה-58 בדראפט 2014 על ידי סן אנטוניו, אבל מעולם לא לבש את מדיה. את עונת 2014/15 העביר במלבורן יונייטד האוסטרלית, ומשם החל לנדוד בין חוזים לעשרה ימים ב-NBA ובין ליגת הפיתוח.

הוא חתם על שני חוזים לעשרה ימים במדי פיניקס ובשתי העונות האחרונות שיחק לסירוגין בקליבלנד, עמה גם זכה באליפות בעונה שעברה. בסך הכל, ברזומה שלו יש 59 משחקים ב-NBA עם ממוצעי קריירה של 4.4 נקודות ב-9.8 דקות למשחק. בשלהי עונת 2015/16, במדי האלופה שבדרך קליבלנד, רשם שיא קריירה מרשים עם 36 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים מול דטרויט. הוא נחשב לסקורר משובח, ובעבר הושווה לג'מאל קרופורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully