וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דרו קרופורד חתם לעונה

7.8.2017 / 11:00

הגארד-פורוורד האמריקאי (26, 1.96) מגיע לכתומים אחרי עונה אחת בלודוויגסבורג הגרמנית. שיחק לפני שנתיים בבני הרצליה. חברת "Rand Media" סיימה את ההתקשרות עם הקבוצה

דרו קרופורד מול דווין סמית'. ברני ארדוב
קרופורד במדי בני הרצליה/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) על החתמתו של הגארד-פורוורד דרו קרופורד ששיחק לפני שנתיים בבני הרצליה. קרופורד הוא הזר השני שחותם במדים הכתומים אחרי ג'ייסון סיגרס, וכעת בעיר היין יעשו מאמצים על מנת לצרף שני שחקני פנים כדי להשלים את הסגל בתקופה הקרובה.

קרופורד (26, 1.96) הוא בנו של שופט ה-NBA דני קרופורד שהודיע הקיץ על פרישה משיפוט פעיל אחרי למעלה מ-30 שנה. דרו הוא בוגר מכללת נורת'ווסטרן שהעביר עונה אחת בליגת הפיתוח לפני שהגיע לבני הרצליה בעונת 2015/16 ורשם עונה טובה מבחינה אישית עם 16.2 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק. בקיץ שעבר חתם בלודוויגסבורג הגרמנית ורשם במדיה 9.1 נקודות ו-3.5 ריבאונדים בליגה המקומית ו-8.3 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א, שם העיפה קבוצתו את ראשון לציון בשלב הפלייאוף.

הסגל של שמוליק ברנר כולל נכון לעכשיו את סיגרס וקרופורד ואת הישראלים עידן זלמנסון, ניצן חנוכי, עודד ברנדווין, אבי בן שימול ויניב סולומון שחתם לאחרונה. במקביל לבניית הסגל הכתומים עושים מאמצים על מנת לאתר ספונסר ראשי חדש, לאחר שחברת התקשורת "Rand Media" שאימצה אותם בשנים האחרונות סיימה את ההתקשרות.

עוד בנושא:

ג'ורדן טיילור עשוי להצטרף להפועל גלבוע/גליל
גוני יזרעאלי חזר למכבי אשדוד
וויל גרייבס ממשיך במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully