וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: החשב יניב משולם התפטר, רובי רגב מונה למנכ"ל

משולם טען בפני חבריו כי ההחלטה הגיעה בגלל חילוקי דעות עם ההנהלה. האדומים הודיעו: "רגב יחליף את הבעלים זאב גרינברג, אשר שימש כמנכ"ל מאזז הפירוק. ביחד נצעיד את המועדון קדימה"

רובי רגב, מנכ"ל הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
תפקיד חדש. רגב/ברני ארדוב

רובי רגב מונה היום (שני) למנכ"ל הפועל תל אביב וייכנס לתפקידו מיד עם סיום התחייבויותיו בהפועל כפר סבא. מהנהלת הפועל תל אביב נמסר: "אנו מאחלים לרובי המון הצלחה וברוך הבא למשפחה האדומה. אנו מאמינים כי ביחד נצעיד את המועדון קדימה".

בהודעה של המועדון נכתב: "הצורך במינוי מנכ"ל במשרה מלאה נובע בין היתר מכך כי בעלי הפועל תל אביב נמצאים ערב רכישה של רשת קמעונאית מובילה בתחומה. רגב יחליף בתפקיד את הבעלים זאב גרינברג, אשר שימש כמנכ"ל המועדון מאז פירוק חברת הראל אחזקות. כעת, גרינברג יחלק את זמנו בין עסקיו הפרטיים לבין הפעילות בהפועל תל אביב והרשת החדשה".

בהפועל תל אביב היו כאלה שטענו שכניסתו של רגב תסלול בעתיד את הגעתו של סתיו שחם לקבוצה, אך כל הצדדים הכחישו כי אכן יש כוונה מצד שחם לרכוש בעוד שנה חלק מהאחוזים של הפועל אחרי שיסיים את תקופת הצינון שלו.

בנושא אחר, חשב המועדון יניב משולם, התפטר היום מתפקידו. משולם טען בפני חבריו כי ההחלטה הגיעה בגלל חילוקי דעות עם הנהלת המועדון. כזכור, משולם התפטר כבר בשנה שעברה מהפועל תל אביב, אך חזר למועדון לאחר שנרתם להעברת הקבוצה לידי קבוצת ניסנוב רגע לפני שהמועדון התפרק לחלוטין. במהלך החצי שנה האחרונה תחת ההנהלה החדשה, משולם ראה כי התנהלות במועדון לא לרוחו והחליט כבר לפני חודש ימים לעזוב. ההתפטרות נכנסה לתוקף מהיום.

עוד בנושא:

ירדן כהן חתם בהפועל ראשון לציון
הפועל חדרה החתימה בלם סרבי-קנדי
דושאן מאטוביץ' נשאר בהפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully