וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ממתינה שקוניאספור תאשר את עסקת הורה

7.8.2017 / 7:56

חלוץ נבחרת רומניה עבר את הבדיקות, חזר לטורקיה ואמור לעבור בהשאלה. שחקנים: "יש לנו בעיה גדולה בחלק הקדמי. צריכים מחליפים לקאניוק ומלמד". לוזון לשחקנים: "החזקנו את הכדור כל המשחק ולא הצלחנו להבקיע"

יואן הורה, קלוז', מול ולנטין שטוקר, פ.צ באזל. AP
ממתין לאישור. הורה/AP

במכבי פתח תקוה ינסו להשלים עד מחר את עסקת העברתו של החלוץ הרומני יואן הורה. השחקן חזר לטורקיה וממתין כעת שטופס ההשאלה מקבוצתו, קוניאספור, יגיע חתום ולאחר מכן יוכל לשוב לישראל. הורה עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וכעת ממתין החלוץ בן ה-28 לאישור. "הגיע הזמן שנפסיק להתעלם מזה, יש לנו בעיה גדולה בחלק הקדמי", אמרו אתמול בפתח תקוה לאחר ההפסד לבני יהודה. ייתכן ובחוזה מול הטורקים יהיה סעיף לרכישת כרטיסו של חלוץ נבחרת רומניה בתום העונה. השחקן לא נבחן ולא נטל חלק באימונים אלא הגיע לצורך משא ומתן בלבד.

פרט לחלוץ, רפואה לוחץ לצרף זר שישי בעמדה בה שיחק גידי קאניוק. "בלי שני שחקנים מובילים שיגיעו במקום קאניוק ומלמד, יהיה קשה מאוד להיאבק שוב על כרטיס לאירופה", אמר אחד השחקנים. בסיום המשחק אמר אבי לוזון לשחקנים: "החזקנו את הכדור כל המשחק ולא הצלחנו להבקיע. חבל". תומאש סיבוק קיבל אתמול מנוחה לאחר שבצוות המקצועי זיהו כי השחקן סובל מעומס מסוים ושם לא מעוניינים לסכן אותו לקראת פתיחת העונה.

נציגי מלמד נפגשו בסוף השבוע עם אוסטריה וינה, אך בסביבתו של השחקן עדיין טוענים כי הוא לא קיבל החלטה סופית. "יש יותר מאופציה אחת. גיא יקבל החלטה אם לשחק בארץ או בחו"ל, ואז נחתום", אמרו בסביבתו. וינה היא כרגע המועמדת המובילה לקלוט אותו, אך מלמד עצמו יצטרך להחליט כיצד לנהוג בנוגע לטיפול בפציעה שלו והאם זו האופציה הטובה ביותר מבחינה מקצועית וכלכלית. לרפואה ולמנהל המקצועי עומר גולן אין כוונה לשחרר שחקן נוסף מהסגל. אורי מגבו הפצוע לא יהיה כשיר גם למשחק הבא, אבל במועדון טוענים כי הוא ישוב למגרשים לפני פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully