וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לקבהא בחגיגה של מאריבור, חמד וכיאל הפסידו לאתלטיקו

יריבת באר שבע הביסה 1:5 את אנקראן ושמרה על מאזן מושלם בליגה הסלובנית. חלוץ ברייטון (71 דק') והקשר (הוחלף במחצית) פתחו ב-3:2 החגיגי מול הקולצ'ונרוס. נאתכו נכנס כמחליף בהפסד צסק"א 2:1 לרובין קאזאן, בכורה לקאניוק בליגה האוזבקית, 73 דק' לרפאלוב בניצחון ברוז'

טאלב טואטחה איינטרכט פרנקפורט מול לארס שטינדל בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
ממשיך בהכנות לעונה החדשה. טאלב טואטחה/GettyImages

מרואן קבהא השלים הערב (ראשון) 90 דקות בהרכב מאריבור, ששמרה על מאזן מושלם בליגה הסלובנית אחרי ארבעה מחזורים בזכות 1:5 מוחץ בחוץ על אנקראן הרבאטיני. הכוכב הגדול מרקוס טבארס קיבל מנוחה ונכנס רק כמחליף, אך הספיק למצוא את הרשת בדקה ה-81. מרטין קרמאריץ' (2), אלכס פילר (36) ודינו הוטיץ' (56) כבשו לפני כן עבור יריבת הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת האלופות, שחתמה את התוצאה עם שער עצמי של ראול דלגאדו בתוספת הזמן.

* אלטאך, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, הפסידה 1:0 בחוץ לוולפסבורגר במחזור השלישי בליגה האוסטרית. זו פעם שנייה שאלטאך חוזרת מאירופה ומיד מפסידה, כך שהיא עם שלוש נקודות מתשע אפשריות.

* ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-66, אך לא הצליח לסייע לצסק"א מוסקבה להימנע מהפסד ביתי 2:1 לאקסית רובין קאזאן. ז'ונתאס הברזילאי כבש צמד עבור רובין (2 ו-10) כשהמגן גיורגי שניקוב (13) רק צימק עבור המארחת, לה שש נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

* גידי קאניוק ערך בכורה רשמית במדי פחטקור טשקנט ושיחק 84 דקות ב-1:1 בחוץ מול קיזילקום במסגרת המחזור ה-16 בליגה האוזבקית.

* טאלב טואטחה עלה מהספסל בדקה ה-63 במשחק ההכנה של איינטרכט פרנקפורט היום (ראשון) מול היריבה העירונית FSV פרנקפורט שהסתיים ב-2:5 לטובת קבוצתו של המגן הישראלי.

* תומר חמד ובירם כיאל פתחו בהרכב ברייטון במשחק הידידות החגיגי מול אתלטיקו מדריד שבו ניצחו הספרדים 2:3 משער ניצחון דרמטי של לוקאס הרננדז בדקה ה-89. חמד הוחלף בדקה ה-71 וכיאל הוחלף במחצית. ניקולאס גאיטאן כבש את הראשון לקולצ'ונרוס, אבל פסקל גרוס השווה בדקה ה-61. פרננדו טורס החזיר את היתרון לאתלטיקו בדקה ה-67 וסטיב סידוול הוותיק השווה זמנית לברייטון.

* רמי גרשון וקני סייף הפצועים לא שותפו בהפסד 1:0 של גנט לאנטוורפן במחזור השני של הליגה הבלגית. אור אינברום לא נכלל בסגל.

* קובי מויאל נכנס בדקה ה-89 ולא הצליח למנוע את ההפסד של ניו יורק קוסמוס 2:1 לסן פרנסיסקו דלטאס.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב קלאב ברוז' והוחלף בדקה ה-74, קבוצתו שמרה על מאזן מושלם כשניצחה בביתה 1:3 את אופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully