וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד המושיע: חמש שאלות על המעבר המסתמן של מאור בוזגלו למכבי חיפה

6.8.2017 / 16:10

יעקב שחר ויעקב בוזגלו, אליניב ברדה וגל אלברמן. בלוג הקיץ, והפעם: חמי אוזן עם חמש שאלות המפתח בנוגע להצלחת העסקה המסתמנת והמסקרנת בין כוכב באר שבע לשעבר ומכבי חיפה

צילום: יוסי ציפקיס עריכת וידאו: יוסי אלטר

מלפפון: גארי קגלמאכר עוזב את מכבי חיפה. לא ברור איך גיא לוזון לא מוכן להבטיח לשחקן הכי טוב של המועדון בעונה שעברה מקום בהרכב. מאמן מכבי חיפה עשוי לחשוב על זה שוב, אם גם בעונה הבאה הוא יגלה שאלה שכן נשארו לא יודעים להתעלות בעתות מצוקה כמו הבלם שעזב. ובכלל, לך תבנה מחדש משחק הגנה בסוף הקיץ.

צנון: גיא מלמד מבוקש במכבי חיפה, מכבי תל אביב, ויטסה ארנהיים, אוסטריה וינה ואולי בקרוב גם ברצלונה, אם לא תצליח למצוא מחליף ראוי לניימאר. הקיץ הזה סיפק כותרות שמעסות היטב את האגו של מלמד. חבל רק שהוא עדיין לא מתאמן במסגרת קבועה ואין לו קבוצה, למרות שתכף העונה מתחילה.

עוד בנושא:

מתווה עסקת אלירן עטר למכבי תל אביב: 1.1 מיליון יורו, פלוס שחקן או בונוס
בעקבות ההתעניינות של באר שבע: מכבי תל אביב עוקבת אחרי אלחמיד וקינדה
שחר למכבי תל אביב: המשא ומתן על עטר יסתיים עד מחר
הקשר הרומני דן בוקשה יגיע להתרשמות במ.ס אשדוד

seperator

סיפור של קיץ

בוזגלו הוא כדורגלן אדיר, כוכב אמיתי גם מחוץ למגרש, אבל מנהיג שכל מעמסת הרגש של מכבי חיפה נופלת עליו? ממש לא בטוח. בוזגלו הוא זאב בודד. האם לחץ שבו כל מסירה לא טובה תהווה עילה לדאגה וכל משחק לא טוב יספק עילה לסקנדל זה משהו שמתאים לו?

על הנייר, הכל נראה סגור. מכבי חיפה רוצה את מאור בוזגלו, מכבי תל אביב רוצה את אלירן עטר. עטר מעדיף את מכבי תל אביב. בוזגלו מעדיף את מכבי חיפה. אבל בפועל, הכול יכול להתפוצץ בשנייה. יש כל כך הרבה אגו, דם רע, היסטוריה לא טובה וכימיה לא אידיאלית בין שתי הצ'ילבות בירוק ובצהוב-כחול, שהכל יכול להשתנות בהבזק אחד של רגש מוטעה.

ועדיין, יש כמה שאלות חשובות בנוגע לעסקאות הכי גדולות הקיץ בליגת העל. בשבוע שעבר כתבנו על קרויף שרוצה להחזיר שחקן עליו ויתר פעמיים, ועל עטר שאמור לשוב למכבי תל אביב עם הזנב בין הרגליים, כשחקן שלא הצליח בשום מסגרת מחוץ לחממה של גולדהאר.

זה הזמן לדון בעסקת בוזגלו.

1. כיצד מאור בוזגלו יתמודד עם תפקיד המושיע?

ברור לגמרי שבוזגלו יהפוך לסמל התקווה החדשה של מכבי חיפה מרגע שיחתום רשמית. השאלה היא האם זה נכון עבורו. בוזגלו הוא כדורגלן אדיר, כוכב אמיתי גם מחוץ למגרש, אבל מנהיג שכל מעמסת הרגש של מכבי חיפה נופלת עליו? ממש לא בטוח. בוזגלו הוא זאב בודד. האם לחץ שבו כל מסירה לא טובה תהווה עילה לדאגה וכל משחק לא טוב יספק עילה לסקנדל זה משהו שמתאים לו? ועוד אחרי פציעה? אלו נקודות שחייבים לחשוב עליהן.

2. כיצד מאור בוזגלו ישוב מהפציעה (או: האם יעקב שחר לא ממהר, כאשר הוא מחתים שחקן לא כשיר)?

עם כל האמונה בטוהר הכוונות של יעקב בוזגלו ובתשוקת לחזור להצטיין במגרשים של מאור בוזגלו, זו סוגיה שתמיד תרחף: האם יעקב שחר לא ממהר כאשר הוא מחתים שחקן לא כשיר לגמרי? ומה יקרה אם יתברר שההחלמה של בוזגלו היא לא מושלמת? לבעלים של מכבי חיפה יש כבר היסטוריה עם שחקנים שמרבים להיפצע. בראש מצעד הפארסות נמצא עומר דמארי. אם גם בוזגלו יצטרף לרשימה, זו כבר תהיה קומדיה של ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, פצוע. ברני ארדוב
ומה אם ההתאוששות לא תלך כמו שצריך? בוזגלו/ברני ארדוב
האם מאור בוזגלו יוכיח לבאר שבע שהוא יכול להיות כוכב ענק גם בלי האנרגיות המיוחדות של המועדון מספר 1 בישראל כיום? אם כן, בוזגלו ייכנס לרשימה מאוד מצומצמת של כוכבים שעשו זאת בכמה מועדוני ענק

3. מי יהיה הברדה של מכבי חיפה?

מאור בוזגלו כבר חתום על קאמבק של מועדון. במובנים מסוימים, הדרך לגאולה שעבר עם הפועל באר שבע אמורה להיות קשה יותר מהדרך שמצפה לו עם מכבי חיפה. אבל בין שלל ההבדלים בין המקרים, יש אחד חשוב מאוד: בבאר שבע מי שלקח עליו את הלחץ, את תפקיד המושיע, את דמות הפנים החדשות, היה בעיקר אליניב ברדה. בוזגלו היה הכדורגלן המצוין, ברדה היה המנהיג שמשנה סדרי עולם. במכבי חיפה גל אלברמן אמור להיות הברדה הזה שצריך לתת לבוזגלו להתרכז במה שהוא טוב בו, וזה כדורגל. האמנם?

4. כיצד יגיב יעקב שחר לפוסט הראשון של יעקב בוזגלו?

אין צורך להסוות זאת, שחר אמר בעצמו שהוא אוהב את מאור בוזגלו ופחות אוהב את יעקב בוזגלו. שחר זוכר את יעקב בוזגלו כמי שהראה לעולם את החולשות שלו כנשיא מכבי חיפה, והוא עוד יותר מתגרד כאשר האבא הופך לדובר של הבן. מה יקרה כאשר זה יחזור על עצמו במכבי חיפה? האם שחר יידע להוציא את המירב מהבלגן, כמו שבאר שבע נהגה בחלק מהזמן, או שימהר לשדה הקרב? מכבי חיפה היא קבוצה של גורמים עלומי שם שחושבים שהם משפיעים על מישהו והמון ברברת על כל צעד ושעל. יחס מוגזם לתגובה של יעקב בוזגלו עלול להוציא את המועדון מאיזון.

5. האם אלונה ברקת תגלה שמאור בוזגלו יכול בלעדיה?

גם הפועל באר שבע תהיה ברקע של המעבר הענק הזה, אם באמת יושלם. האם מאור בוזגלו יוכיח לבאר שבע שהוא יכול להיות כוכב ענק גם בלי האנרגיות המיוחדות של המועדון מספר 1 בישראל כיום? אם כן, בוזגלו ייכנס לרשימה מאוד מצומצמת של כוכבים שעשו זאת בכמה מועדוני ענק. אם בוזגלו יהפוך למושיע של מכבי חיפה, הוא יקנה לעצמו קהל מעריצים שמעולם לא היה לו. קהל נאמן של מועדון ספציפי, כזה שהולך אחריו תמיד. בוזגלו היה קצת מכל זה בבאר שבע, אבל ברגע שבחר לחדש אווירה, ויתר על הכול. למכבי חיפה יש בדיוק את כל מה שצריך כדי לשנות את החותמת ההיסטורית של בוזגלו בכדורגל הישראלי. הצלחה במקום שאיש לא הצליח, תכניס אותו לרשימות הגדולים הכי מכובדות שיש.

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה לנוער. אדריאן הרבשטיין
גם עבורו מדובר במבחן. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully