וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה עסקת אלירן עטר למכבי תל אביב: 1.1 מיליון יורו, פלוס שחקן או בונוס

מכבי תל אביב רוצה לסגור במהירות את רכישת החלוץ: הצהובים ישלמו 1.1 מיליון וסכום נוסף, שעשוי להיות מומר באבי ריקן או שלומי אזולאי, שלא צפוי לסרב. הבונוס תלוי בהעפלה לאירופה או אליפות. עטר התאמן אחה"צ בחיפה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ומכבי חיפה הגבירו קצב היום (ראשון) במטרה לסיים עד מחר בלילה את עסקת אלירן עטר. מכבי תל אביב רוצה להבטיח את רישומו של עטר כשחקן הקבוצה עד מחר בלילה. הקבוצה תוכל לרשום עד אחת לפנות בוקר של יום שלישי את השחקנים לקראת ההתמודדות מול אלטאך האוסטרית בפלייאוף של הליגה האירופית. לקבוצה תמיד תהיה אפשרות לרשום שחקן בודד עד 24 שעות לפני המשחק הראשון בעוד שבוע וחצי, אבל היא רוצה לשמור את המקום לטובת שחקן זר ולכן ההעדפה היא לסיים את עניין עטר עד מחר בלילה.

עוד בנושא

יעקב שחר למכבי תל אביב: המו"מ על אלירן עטר יסתיים עד מחר
בעקבות ההתעניינות מב"ש: מכבי ת"א עוקבת אחרי קינדה ואלחמיד
אוהדי קרית שמונה: "היחס שקיבלנו ממכבי חיפה היה מביש"

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
כמעט הכל סגור. אלירן עטר/יוסי ציפקיס

לעסקה עצמה, אחרי שמכבי חיפה סירבה לסכום של 600 אלף יורו אותו הציעה מכבי תל אביב ואחרי שהקולות שנשמעו מהכרמל דיברו על 1.5 מיליון יורו שרוצה חיפה, הצדדים קרובים לסיכום על מתווה מורכב על פי הנוסחה הבאה. מכבי תל אביב תשלם לחיפה 1.1 מיליון יורו ותוסיף סכום נוסף כבונוס במידה שתעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. יתכן שבעסקה יהיה גם בונוס נוסף שתשלם מכבי תל אביב אם תזכה באליפות אך זה עוד לא סגור.

בעסקה צפוי להיכלל גם שחקן של מכבי תל אביב. חיפה רוצה את אבי ריקן אך ג'ורדי קרויף לא רוצה לוותר עליו. באשר לשלומי אזולאי, במידה שהוא ייכלל בעסקה ויעבור למכבי חיפה זה עשוי להיות על חשבון הבונוס בגין העפלה לליגה האירופית.

לא מן הנמנע כי בסופו של דבר העסקה תכלול כסף, שחקן ובונוס על הישג של מכבי תל אביב. אגב אם אזולאי יעבור לחיפה הוא יפנה את החולצה עם המספר 16 לעטר. אזולאי היה נחוש להישאר במכבי תל אביב אך בסביבתו סיפרו שמשהו בו נסדק כאשר ביום חמישי האחרון הוא לא היה בסגל מול פאניוניוס ולכן הוא לא צפוי לסרב למעבר לקבוצה בה היה קפטן קבוצת הנוער בעבר.

לאחר שהחמיץ את משחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה בשל וירוס, עטר שב להתאמן במכבי חיפה הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב שלומי אזולאי. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
יפנה את החולצה מספר 16? שלומי אזולאי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully