וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נערת הליווי מתלוננת על ראחים סטרלינג "הקמצן"

חלוץ מנצ'סטר סיטי בילה עם זונת צמרת בארצות הברית, וכשגילה מה התעריפים שלה תקף אותה מילולית. וגם: סטף וסת' קרי עומדים באתגרים מוזרים ביפן, אוהדי פ.ס.ז' עוקצים את פיקה, ודרוגבה עם ביצוע מרשים

רויטרס

ראחים סטרלינג מתקמצן על נערת ליווי "יוקרתית"

ראחים סטרלינג שוב מסתבך: ב"סאן" חושפים שבמהלך סבב המשחקים של מנצ'סטר סיטי בארה"ב בחודש שעבר, החלוץ בן ה-22 הזמין לחדרו נערת ליווי "יוקרתית" - בילה איתה את הלילה - ורק אחר כך, כשהבין מה העלויות הכרוכות בכך, התחרט ותקף אותה מילולית. נערת הליווי, שהוגדרה על ידי התקשורת האנגלית ככפילה של קים קרדשיאן, גובה כ-3,00 ליש"ט ללילה, סיפרה כי "ראחים אולי מיליונר, אבל הוא חתיכת קמצן. הוא נראה שיכור והדיף חריף של אלכוהול. נראה שהוא חשב שיוכל לשכב איתי ולא לשלם אפילו דולר אחד. המחיר שלי די טוב ביחס לסכומים שהוא מרוויח".

ומדובר בבחור נשוי עם ילד בן שישה חודשים בבית, כן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נערת הליווי שבילתה עם סטרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדידייה דרוגבה עדיין יש את זה (מתוך הליגה השנייה בארה"ב)

הקבוצה של המאמן הזה זכתה באליפות ברוגבי, וזו הייתה התגובה התגובה שלו

אוהדי סן ז'רמן עוקצים את פיקה

זוכרים שממש לא מזמן ג'רארד פיקה הצהיר בביטחון מלא שניימאר יישאר בברצלונה (עם ציוץ בו כתב Se Queda, הוא נשאר בתרגום חופשי)? אז לכבוד הצגתו של הברזילאי כשחקן פריס סן ז'רמן, האוהדים הכינו חולצה לפיקה במהדורה מיוחדת.

היפנים מצאו את הנוסחה איך עוצרים את סטף קרי

סטף קרי ואחיו הצעיר סת' מבלים בימים אלה ביפן ונתקלים באתגרים שונים ומשונים, כמו זה שמוצג בווידאו למטה למשל. במסגרת תוכנית טלוויזיה אליה צולמו, השניים מנסים לנצח בובות ענק שמגנות על הטבעת, ומשתדלים להתגבר גם על הטבעת הגדולה במיוחד שקיבלו יריביהם. מומלץ לחכות עד לסוף הסרטון.

עוד אתגרים שהיפנים העמידו בפני קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully