וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההתעניינות של באר שבע: מכבי תל אביב עוקבת אחרי אלחמיד וקינדה

6.8.2017 / 10:38

הצהובים שלחו סקאוטים כדי לעקוב אחר שני שחקני מ.ס אשדוד, שמבוקשים גם על ידי האלופה. הפנייה הרשמית עשויה להגיע בקרוב: "אין הרבה שחקנים בליגה שלנו שהקבוצות גדולות מחזרות אחריהם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

סקאוט מכבי תל אביב רוני מאיר צפה אתמול (שבת) באצטדיון הברפלד בראשון לציון במשחק גביע הטוטו בין הפועל אשקלון למ.ס. אשדוד וממידע שהגיע לוואלה! ספורט, הוא הגיע כדי לעקוב אחר חאתם עבד אלחמיד וגדי קינדה. למכבי תל אביב נודע לאחרונה כי הפועל באר שבע מגלה עניין רב בצירופם של אלחמיד וקינדה וגורמים המקורבים למכבי תל אביב סיפרו כי הדבר הביא להתעוררות בקרית שלום בנוגע לשני השחקנים של אשדוד.

"השוק הישראלי דל בשחקנים", אמר גורם המצוי בפרטים. "הליגיונרים לא ממהרים לחזור לארץ וראינו הקיץ שיש הרבה שחקנים שגם יוצאים כי קל יותר לעשות את המעבר לאירופה מסיבות כספיות. אין היום יותר מדי שחקנים בליגה שהגדולות מחזרות אחריהן ולכן שחקנים מוכשרים כמו אלחמיד וקינדה הופכים לכאלה שיש עניין רב לגביהם".

עוד בנושא:

19:00, 5+ לייב: מכבי תל אביב מול נתניה, קרויף יעלה עם המחליפים
הכירו את אלטאך, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מכבי תל אביב תקדים את באר שבע? קינדה/לירון מולדובן
שחקני מ.ס. אשדוד חאתם עבד אלחמיד, טום בן זקן. לירון מולדובן
אלחמיד/לירון מולדובן

כאמור, דווקא ההתעניינות של הפועל באר שבע בשניים הולידה מחדש את המעקב של מכבי תל אביב שעשויה לעשות פנייה בזמן הקרוב. השחקן האחרון ממ.ס. אשדוד בו מכבי תל אביב הביעה עניין היה ניב זריהן שבסופו של דבר נמכר להפועל באר שבע בחלון ההעברות של חודש ינואר. זה לא סוד שלג'קי בן זקן יש יחסים מיוחדים עם משפחת ברקת ואשדוד תיתן עדיפות להפועל באר שבע אם יונחו בפניו הצעות דומות.

כך או אחרת, אשדוד לא מתכוונת להתפשר בכל הקשור לדמי המכירה של אלחמיד שנחשב לעוגן המרכזי בקבוצה. רק הקיץ שילמה אשדוד 500 אלף יורו לגנט עבור הבלם ובן זקן לא יסכים למכור אותו בפחות מ-1.5 מיליון יורו. באשר לקינדה, הסכום צפוי להיות נמוך יותר שכן באשדוד מבינים שהם לא יכולים לעצור עוד את ההתקדמות שלו במיוחד שהחוזה שלו בקבוצה אינו גבוה והוא רוצה להשתדרג בשכר כמו חבריו עד לא מזמן ניב זריהן, מיכאל אוחנה ואור אינברום.

קרויף: "הדרך הכי טובה לשפר את הקבוצה להשתפר בעצמך קודם כל". למה הוא מתכוון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully