וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר חתם לשנתיים, ירוויח 435 אלף דולר לעונה

29.8.2017 / 21:45

החלוץ חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, תמורת שכר בסיס של 375 אלף דולר ועוד 1,000 דולר לנקודה. עטר נפגש עם השחקנים בקרית שלום, ערך צילום רשמי ויוצג באימון ברביעי

קובי אליהו

אלירן עטר יוצג מחר (רביעי) באופן רשמי כשחקן מכבי תל אביב. החלוץ בן ה-30 עבר הערב את הבדיקות הרפואיות וחתם כבר על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, תמורת שכר בסיס של 375 אלף דולר לעונה ועוד 1,000 דולר לנקודה (לפי 60 נקודות). המשמעות היא: שכר של 435 אלף דולר. מכבי חיפה קיבלה עבורו 750 אלף דולר וכן את שלומי אזולאי, שסיכם את תנאיו בירוק לשנתיים הקרובות.

מכבי תל אביב הודיעה הערב כי אימון הבוקר של יום רביעי נדחה בשעה ל-10:00 מסיבה אחת: המטרה היא לסיים לגמרי, אחרי סאגה ממושכת שהתארכה מעל המצופה, את כל הניירת בשעות הבוקר המוקדמות, על מנת להציג בפני כלי התקשורת עוד לפני האימון. יש לציין כי האימונים של הקבוצה סגורים בדרך כלל, אך במקרה הזה נוצר מצב כי השחקן יגיע לאימון שנקבע מראש כאימון פתוח.

אגב, עטר הגיע כבר הערב לקרית שלום, נפגש עם השחקנים וערך את הצילום הרשמי במדי הקבוצה.

עוד בנושא:

סופית: מכבי תל אביב רכשה את אלירן עטר ב-750 אלף דולר פלוס שלומי אזולאי
עם הזנב בין הרגליים: חמי אוזן על הכישלון של עטר בחזרה למכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. ברני ארדוב
שוב צהוב. אלירן עטר/ברני ארדוב

עטר בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של בני יהודה, ועלה לבוגרים לראשונה בשנת 2004, כשהוא בן 17. הוא נשאר במועדון נעוריו עד 2010, וב-112 משחקים כבש 26 שערים. במאי 2010 נרכש על ידי מכבי תל אביב בסכום המוערך ב-1.2 מיליון דולר וחתם לארבע עונות.

אחרי עונת שיא ב-2012/13, במהלכה היה מלך השערים עם 22 כיבושים והוביל את מכבי תל אביב לאליפות, הוא עבר לריימס הצרפתית, אך חזר ארצה כעבור שנתיים למכבי חיפה. במהלך הקדנציה בכרמל, עטר סבל מלא מעט פציעות וסיים עם 23 שערים. כעת הוא ישוב ללבוש צהוב וישמש כמחליפו של טל בן חיים החלוץ, שנמכר לספרטה פראג והותיר את עמדת שחקן הכנף השמאלי בלתי מאויישת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully