וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר למכבי תל אביב: המשא ומתן על עטר יסתיים עד מחר

6.8.2017 / 9:52

השיחות בעניינו של החלוץ יימשכו היום, "הבלאגן סביבו לא תורם. הסאגה חייבת להסתיים". יעקב בוזגלו שוחח שוב עם ראשי מכבי חיפה במטרה לסגור את העסקה. במועדון שוחחו עם סוכנו של בניאק

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
ספג קללות. עטר/שלומי גבאי

מכבי חיפה עומדת בפני אחד השבועות המעניינים בחלון ההעברות הקיץ. במועדון החליטו כי סאגת אלירן עטר תיסגר לכל המאוחר מחר (שני), מה גם שבמכבי תל אביב לוחצים לסגור את הסאגה, לכאן או לכאן, לפני סיום מועד הרישום לשלב הבא בליגה האירופית. היום אמורה להיערך שיחה בעניינו של החלוץ ובמכבי חיפה הדגישו כי לא תהיה כל השפעה למשא ומתן המתקדם המתנהל עם מאור בוזגלו. עטר ספג אתמול קללות כשהגיע לאיצטדיון ובינתיים ממתין לסיכום בין שני המועדונים.

גיא לוזון כבר שוחח עם ההנהלה שלו בעניין החלוץ, והודיע כי אם יעזוב הוא שוקל לצרף חלוץ זר בתנאי שמכבי תל אביב תעביר לשורות הקבוצה קשר מרכז שדה – שלומי אזולאי או אבי ריקן. המאמן רוצה יותר את האחרון, שכזכור הוזכר מוקדם יותר הקיץ להגיע יחד עם עומרי בן הרוש, אבל עדיין לא ברור האם הצהובים יסכימו למהלך. כך או כך, לוזון ממתין להצעה סופית של סגנית האלופה כדי להחליט אם להחתים קשר או חלוץ. ההצעה אמורה להגיע עד הערב, כששחר כבר הבהיר למכבי תל אביב כי המשא ומתן לא יימשך מעבר ליום שני. ההערכה היא שסאגת מאור בוזגלו תסתיים עוד השבוע, לאחר פגישה עם אביו. יעקב שחר נכנס לתמונה, מה שאומר שהמשא ומתן נכנס להילוך גבוה. חשוב לציין כי רוב הפרטים כבר סגורים בין הצדדים והשחקן אמור להרוויח כחצי מיליון יורו נטו לעונה, בכפוף להישגי הקבוצה. יעקב בוזגלו שוחח בטלפון עם אחד מראשי המועדון במטרה לסגור עניינים נוספים הקשורים לעסקה.

עוד בנושא
גביע הטוטו: מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה סיימו ב-0:0 משמים
בני סכנין: פליקס נעים המועמד המוביל להחליף את ז'אירו סווירסקי

אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי חיפה עם מאמנו גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
מקבל מחמאות. דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

גארי קגלמאכר, שהיה מודאג מאוד מהכוונה של גיא לוזון להחתים את אדי גוטליב, יוצג השבוע במדי קורטרייק. כזכור, בסוף השבוע נערכה שיחה בין הבלם ללוזון בה הודיע לו כי הוא עשוי לעזוב. כעת ינסו הירוקים להחתים זר אחר. אחד המועמדים הוא הבלם הקמרוני הצעיר מאקי בניאק, שכבר הספיק להופיע פעמיים במדי נבחרתו. הבלם בן ה-22 הופיע 61 פעמים במדי קבוצת המילואים של ברצלונה בה גדל. אחרי שהושאל למילואי נאנט ולסרגוסה, הוא הפך הקיץ לשחקן חופשי ובחיפה שוחחו בסוף השבוע עם סוכנו הספרדי. לחיפה הוצע גם הבלם האורווגאי אלחנדרו גונזאלס (29), שתופקד העונה בעיקר כמגן ימני אך מסוגל לשחק גם כבלם.

אתמול שוב בלט אליסון דוס סנטוס מעל שחקני הרכש. בקבוצה מקווים שהברזילאי ימשיך ביכולת הזאת. למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, גם גיורגי קוסטדינוב זכה למחמאות. "יש עוד הרבה מה לשפר", אמר אתמול אחד השחקנים. "הסגל נראה טוב יותר מאשר בעונה שעברה, אבל כמעט לא הגענו להזדמנויות וצריך לעבוד יותר על תיאום בחלק ההתקפי. חסר עוד שחקן שיבקיע. אין ספק שכל הבלאגן סביב עטר לא תורם, חייבים שהסאגה הזאת תסתיים מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully