וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דז'נאן מוסא ולוקה דונצ'יץ' בני ה-18 מככבים בנבחרות הלאומיות

ילדי הפלא של הכדורסל האירופי מלהיבים בפגרה, גם במדי הנבחרות הבוגרות: הבוסני מצטיין במוקדמות אליפות העולם, היהלום של ריאל נראה מצוין במשחקיו הראשונים במדי סלובניה. צפו במיטב המהלכים שלהם הקיץ

שחקן נבחרת בוסניה דז'נאן מוסה. אתר רשמי
מביא את הדז'נאנה. מוסא/אתר רשמי

דז'נאן מוסא ולוקה דונצ'יץ' רק בני 18 - וכבר מובילים את הנבחרות הלאומיות שלהם. מוסה הבוסני מתמודד הקיץ עם בוסניה במוקדמות אליפות העולם 2019 ומציג יכולת מרשימה מאוד, דווקא אחרי עונה לא קלה במהלכה היה מעורב במספר תקריות על ומחוץ לפרקט. במשחק הראשון מול שבדיה, בו בוסניה הפסידה 80:73, קלע היהלום הבוסני 17 נקודות. אמש (שבת) הוא התפוצץ בניצחון 71:84 על סלובקיה עם 32 נקודות - שיא קריירה בנבחרת.

מוסא ממטיר 32 נקודות על סלובקיה, אמש

ובסרטון הזה הוא קולע 17 נקודות מול שבדיה

ילד הפלא השני של אירופה, לוקה דונצ'יץ', מפגין ביצועים מרשימים לא פחות במהלך הפגרה. היהלום של ריאל מדריד ערך בשבוע שעבר הופעת בכורה במדי נבחרת סלובניה מול נבחרת האוניברסיאדה של רוסיה וסיים עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בניצחון 63:79, כולל כמה מהלכים מרהיבים. שלשום הביסה סלובניה 64:84 את הונגריה במשחק הכנה נוסף ליורובאסקט, והעילוי שוב הצטיין עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

סביב הופעתו של דונצ'יץ' בנבחרת היו לא מעט מחלוקות ולבטים. הרכז הכישרוני התלבט עד לפני כמה חודשים האם לייצג את סלובניה בה נולד, או את ספרד, אליה עבר בגיל 14. לבסוף סלובניה הפכה לזוכה המאושרת.

דונצ'יץ' מלהיב מול הונגריה

והנה דונצ'יץ' מספק הייליטס בבכורה מול רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully