וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: גוני יזרעאלי חוזר לקדנציה שנייה

6.8.2017 / 8:45

הגארד הוותיק, שעזב את הפועל חולון אחרי ארבע שנים, מצטרף לקבוצה של בראד גרינברג אחרי ששיחק בה כבר בעונת 2012/13. באשדוד מעוניינים לצרף עוד שני ישראלים בכירים לסגל

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
עוד קדנציה באשדוד. יזרעאלי/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה הודיעה הבוקר (ראשון) כי החתימה את הרכז גוני יזרעאלי לעונה הבאה בסוף השבוע. הרכז ששיחק בארבע העונות האחרונות בהפועל חולון, וקיבל לפני מספר שבועות הודעה רשמית כי לא ימשיך בקבוצה, היה כבר במגעים מתקדמים לרדת לליגה השנייה ולחתום בשורות מכבי קרית גת, אלא שהצעה שהגיעה מאשדוד בסוף השבוע טרפה את הקלפים והוא יחזור לקדנציה שנייה במועדון.

יזרעאלי שיחק לראשונה בליגת העל בגלבוע/עפולה בעונת 2006/7 וזכה בתואר תגלית העונה. משם המשיך להפועל חולון וזכה עמה באליפות ההיסטורית. אחרי העונה במרכז התחבר לגלבוע/גליל, שיחק עם הקבוצה במשך שלוש עונות וזכה באליפות שנייה בקריירה. אחרי עונה בהפועל ירושלים הגיע לראשונה למכבי אשדוד ורשם 6.2 נקודות ו-3.1 אסיסטים בעונת 2012/13. בקיץ 2013 שב יזרעאלי לחולון ושימש במשך זמן רב כקפטן. בעונה האחרונה, במהלכה הרבה לשבת על הספסל, רשם 3.4 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2 ריבאונדים ב-16 דקות בממוצע למשחק.

הסגל של בראד גרינברג באשדוד הולך ומתקדם. יזרעאלי הוא הישראלי השני בסגל לצידו של אדם אריאלי כשהקבוצה צירפה עד כה ארבעה זרים - דיוויד לאורי, ג'ראלד לי, הנרי סק וקמרון לונג. במועדון רוצים לצרף עוד שני ישראלים בכירים כשהמועמדים הם דני רובין, טוני יאנגר, אלכס צ'וברביץ', אבירם זליקוביץ' ורוברט רות'בארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully