וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: סשה זברב עלה לגמר טורניר וושינגטון, הפסד לגרבינייה מוגורוסה

הגרמני המדורג 8 בעולם ניצח בקלות את קיי נישיקורי היפני 3:6, 4:6 ויפגוש בגמר את קווין אנדרסון. אלופת ווימבלדון הטרייה הפסידה למדיסון קיז 6:3, 6:2 בחצי גמר טורניר סטנפורד

סשה זברב,. Gettyimages, GettyImages
מפגש מול אנדרסון בגמר. זברב/GettyImages, Gettyimages

סשה זברב העפיל הלילה (ראשון) לגמר טורניר וושינגטון (סך פרסים של מיליון ו-750 אלף דולר) לאחר שניצח בצורה חלקה 3:6, 4:6 את קיי נישיקורי במשחק שנמשך שעה ו-5 דקות בלבד. הגרמני המדורג 9 בסבב נטל את ההובלה במערכה הראשונה, השיג שבירה על יריבו היפני (מדורג 8) במשחקון השני, עלה ליתרון 0:3 ודהר לניצחון 3:6. במערכה השנייה זברב השיג שבירה במשחקון השלישי והיא זו שהכריעה את המערכה (4:6) בדרך לניצחון במשחק כולו. בגמר זברב יפגוש את קווין אנדרסון מדרום אפריקה.

בסבב הנשים מדיסון קיז וקוקו וונדוויי ייפגשו בגמר טורניר סטנפורד. בחצאי הגמר שנערכו הלילה קיז השיגה ניצחון מרשים על אלופת ווימבלדון הטרייה גרבינייה מוגורוסה 3:6, 2:6 במשחק שנמשך 57 דקות בלבד. הספרדייה התקשתה להתמודד עם חבטות ההגשה של יריבתה ואיפשרה לקיז לשייט בקלות לניצחון היוקרתי. קיז תפגוש בגמר את בת ארצה קוקו וונדוויי שניצחה בחצי הגמר השני את סיסי בליס 3:6, 1:6 במשחק שאף הוא היה חד צדדי כמעט לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully