וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי פתח תקוה: דנינו וצעירי יחליפו את אלקיים הפצוע ושבתאי

הלוזונים יקוו להמשיך במומנטום, על אף שלקובי רפואה יש בעיית מגנים למשחק (19:45). הזהובים מגיעים מלאי ביטחון אחרי הניצחון על זניט, אבוקסיס צפוי לתת מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
להמשיך במומנטום. אבוקסיס/מגד גוזני

אחרי ה-2:3 הדרמטי על מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה תקווה לרשום ניצחון שני בגביע הטוטו מול בני יהודה הערב (ראשון, 19:45). לקובי רפואה יש בעיית מגנים לקראת המשחק. בנוסף לאורי מגבו הפצוע שאותו יחליף נאור פסר, עודד אלקיים מתח את המפשעה וייעדר, כשעומר דנינו עשוי להחליפו. במקביל, נמשכים המגעים עם החלוץ הרומני יואן הורה. גיא מלמד עשוי לעבור השבוע באופן רשמי לאוסטריה וינה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי; עומר דנינו, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר; רומאריו פירס, לירוי צעירי, מנור סולומון, רישאר סומא; יובל אבידור, לידור כהן

מנגד, בני יהודה חזרה שמחה ומרוצה מרוסיה אחרי הניצחון 0:1 על זניט. הכתומים מרגשים טוב מאוד לקראת הליגה, למרות שהם עדיין לא בסגל מלא, והניצחון ביום חמישי הגדיל עוד יותר את הבטחון של הקבוצה בעיקר במאמן יוסי אבוקסיס.

לקראת המשחק מחר אבוקסיס שוב יערוך לא מעט חילופים, בשל עייפות השחקנים שרק היום ערכו אימון שחרור. ונראה שההרכב החסר מאוד ששיחק מול מכבי תל אביב, יקבל שוב הזדמנות גם היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully