וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: היעד של גולדן סטייט לקיץ הבא - להחתים את פול ג'ורג'

הווריירס לא מסתפקים בסוללת הכוכבים שמעטרים את הסגל הנוכחי ומעוניינים לצרף בפגרה של 2018 את הסמול פורוורד שיסיים חוזה בת'אנדר. וגם: קליבלנד "לא ממהרת" להעביר את אירווינג בטרייד

עריכה: מתן חדד

נראה שגולדן סטייט לא מסתפקת בסגל עמוס הכוכבים שלה. כתב "מרקיורי ניוז" טים קווקאמי מדווח כי אחד היעדים המרכזיים של הווריירס לקיץ הבא הוא להחתים את פול ג'ורג', שיהפוך לשחקן חופשי. ג'ורג' כבר לאחרונה לאוקלהומה סיטי וישלים את עונתו האחרונה בחוזה לצד ראסל ווסטברוק, אולם לא ברור אם הוא שוקל ברצינות להישאר שחקן הת'אנדר גם בתום התקופה.

על פי שלל דיווחים קודמים, האופציה המועדפת על ג'ורג' היא הצטרפות ללוס אנג'לס לייקרס, שבעצמה מקווה לבנות קבוצת כוכבים, ומפנטזת על צירופו של לברון ג'יימס, שאף הוא מסיים חוזה בתום עונת 2017/18. ג'ורג' בן ה-27 נחשב לחבר קרוב של ג'יימס, ולכן על פי הערכות, אם יתאפשר לו לשחק לצידו, הוא יעשה זאת. בפגרה הנוכחית ג'ורג' היה קרוב לעבור בטרייד לקליבלנד, אולם אינדיאנה התחרטה ברגע האחרון ולבסוף הוא עבר לאוקלהומה סיטי בתמורה לויקטור אולדיפו ודומנטאס סאבוניס.

פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
יבחר בלברון או בדוראנט? ג'ורג'/AP

עוד ב-NBA

* קליבלנד "לא ממהרת" להעביר את קיירי אירווינג בטרייד, כך על פי ESPN. על פי הערכות, רוב קבוצות הליגה התעניינו בעסקה אפשרית שתנחית את הרכז הכישרוני, אולם קליבלנד מחכה לעסקה הנכונה ולא פוסלת אפשרות שהיא תתבצע במהלך העונה.

* אטלנטה החתימה את הפורוורד לוק באביט לעונה תמורת 1.9 מיליון דולר. באביט נחשב לקלעי חוץ נהדר.

* דירק נוביצקי מאיץ בהנהלת דאלאס להחתים על חוזה חדש את נרלנס נואל, שנחשב אחד השחקנים הכי טובים שנותרו חופשיים בשוק. "הבאנו אותו בטרייד כדי להשאיר אותו לטווח ארוך", אמר נוביצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully