וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי קגלמאכר עוזב את מכבי חיפה, הבלם מאקי בניאק מועמד להצטרף

5.8.2017 / 20:40

הבלם עוזב בתום עונה כדי להצטרף לקורטרייק הבלגית, לוזון נפרד: "לא יכולתי להבטיח לו מקום של קבע בהרכב". הקמרוני בן ה-22, שגדל בברצלונה שם שיחק במילואים, עשוי להגיע כשחקן חופשי

גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבר נפרד. קגלמאכר/אדריאן הרבשטיין

עוד שינוי בסגל מכבי חיפה: הירוקים הודיעו היום (שבת) כי גארי קגלמאכר יעזוב את הקבוצה כדי לחתום בקורטרייק הבלגית. ממכבי חיפה נמסר כי "יעקב שחר נעתר לבקשת השחקן, שטס לבלגיה כדי לחתום בכפוף לבדיקות רפואיות בקורטרייק". לטענת הקבוצה, "השחקן פנה מיוזמתו לשחר" ושוחרר "מתוקף ההערכה הגדולה כלפיו כאדם וכשחקן".

המאמן, גיא לוזון אמר לאתר הרשמי: "גארי הוא מודל למחויבות שאפתנות ומקצוענות. היו לנו לא מעט שיחות כנות ביחד ולא יכולתי להבטיח לו מקום של קבע בהרכב הפותח. גארי הוא לא מסוג השחקנים שמסוגלים לחיות בשלום עם עצמם ברגע שלא משחקים באופן קבוע, ולכן קיבל החלטה לעזוב ולהמשיך לתחנה הבאה. אני באופן אישי מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם הוא אדם מיוחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניאק במדי ברצלונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "גארי הוא קודם אדם מדהים ושחקן נהדר. רצינו מאוד שיישאר אך לא יכולנו לסרב לבקשתו. אנחנו מודים לו על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה. תמיד יהיה לו בית חם איתנו פה בישראל".

ממי שעזב למי שיצטרף? מאקי בניאק, בלם קמרוני בן 22 שגדל בברצלונה מגיל 13, מועמד להגיע לירוקים. בקבוצה הבוגרת של מועדון הפאר זכה בניאק לשחק רק במשחקי הכנה ובגביע גאמפר, והיה שותף בין היתר למסע לישראל באוגוסט 2013. הבלם שיחק בעיקר בקבוצת המילואים של ברצלונה (61 משחקים), עבר בינואר 2016 לקבוצת המילואים של נאנט ובעונה האחרונה חזר לספרד ורשם שמונה הופעות במדי סראגוסה מהליגה השנייה. בנבחרת קמרון הספיק להופיע פעמיים ב-2015 וכעת הוא שחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully