וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל נותרה מושלמת עם 92:97 על נבחרת פינלנד

בלי כספי הפצוע, הנבחרת שמטה יתרון דו ספרתי ונקלעה לפיגור ברבע האחרון, אך התעשתה ורשמה ניצחון שלישי בהכנה. מקל הוביל עם 18 נקודות. גם אליהו, ששיחק לראשונה הקיץ, האוול ובלייזר בלטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס מהר לעניינים. ליאור אליהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת טורניר היורובאסקט שייערך בסוף החודש בישראל, והיום (שבת) גברה 92:97 על נבחרת פינלנד, במשחק שהתקיים בסנט פטרסבורג ברוסיה. עומרי כספי הפצוע נעדר הפעם, אך הנבחרת קיבלה את ליאור אליהו למשחק ראשון שלו בהכנה.

השחקנים של ארז אדלשטיין פתחו מצוין ורצו ל-2:11, כאשר מי שהוביל אותם בדקות הראשונות (ובכלל במחצית הראשונה) היה אליהו, שנכנס מהר לעניינים. גם ריצ'רד האוול בלט, והיתרון הישראלי הגיע כבר ל-11, לפני שצומק לשש בהפסקה. במחצית השנייה הפינים השתפרו, וברבע האחרון אף נטלו את היתרון מספר פעמים. בדקות הללו גל מקל לקח אחריות, ועם עזרה מעוז בלייזר שממשיך להרשים ומגיא פניני, הבטיח את הניצחון. ישראל מושלמת עד כה בהכנה, עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, וביום ראשון תקיים משחק הכנה נוסף נגד נבחרת רוסיה המקומית (12:30, ספורט 5).

קלעו לנבחרת ישראל: גל מקל (5 אסיסטים) 18, ריצ'רד האוול (8 ריבאונדים) 14, עוז בלייזר וליאור אליהו (7 ריבאונדים ו-7 אסיטסים) 12 כ"א, גיא פניני 10, יותם הלפרין 8, בר טימור ויוגב אוחיון 7 כ"א, עידן זלמנסון 4, עמית שמחון 3 ושון דאוסון 2. אלישי כדיר שותף אך לא קלע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך להרשים. עוז בלייזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה עם גל מקל, בר טימור, גיא פניני, ליאור אליהו, ריצ'רד האוול.

ישראל פתחה חזק, ואליהו צבר ארבע נקודות מהירות מאסיסטים של טימור ומקל. טימור הוסיף שלשה ונקודות של האוול קבעו 0:9 תוך כדקה וחצי. הפינים עלו לראשונה על הלוח בזכות קליעת עונשין בודדת, אך פניני מיד השיב עם צליפה מעבר לקשת וקבע יתרון דו ספרתי. הפינים יצאו מההלם והחלו לצבור קצת נקודות, אך שלשה של אוחיון, שעלה מהספסל, ונקודות של מקל ואליהו קבעו 11:21. אדלשטיין ריענן את השורות והעניק דקות גם לזלמנסון, דאוסון, הלפרין ובלייזר, והפינים ניצלו זאת כדי להוריד את הפער לשש. נקודות שלהם על הבאזר קבעו 23:27 לישראל בתום הרבע הראשון.

האוול התכבד בנקודות הראשונות של הרבע השני. ההתקפה הפינית שוב נתקעה ואוחיון העלה ל-23:32. הלפרין ובלייזר קלעו שלשות והחזירו שוב את היתרון הישראלי ל-11. הפינים הורידו מהקו ל-40:33 אחרי איבוד כדור של כדיר. שתי שלשות רצופות של סלין סאסו הפיני שוב צימקו את ההפרש לארבע נקודות בלבד ואיבוד של מקל גרם לאדלשטיין להזעיק פסק זמן. סאסו ניסה לקלוע עוד שלשה, אך החטיא, וחטיפה של אליהו הסתיימה בנקודות של טימור. אקורד הסיום של המחצית היה של שמחון, שעם שלשה הוריד את ישראל להפסקה עם 45:51. אליהו סיים את המחצית עם 10 נקודות, שישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרומה משמעותית. ריצ'רד האוול/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוול שוב קלע את הנקודות הראשונות של הרבע, אך פינלנד מיד השיבה עם שלשה. מרקאנן קלע ארבע נקודות רצופות, ואז הוסיף שלשה שהעניקה לפינים יתרון ראשון במשחק, 53:55. ישראל חזרה מפסק זמן עם שלשה של מקל שהשיבה לה את היתרון. למרות זאת, הרבע ההתקפי החלש של הנבחרת נמשך, ושלשה פינית העניקה לה יתרון 58:62. האוול צימק, והלפרין שוב החזיר את היתרון עם שלשה. בלייזר הגדיל את היתרון, הפינים איבדו כדור ופניני קלע שלשה והשלים מהלך של ארבע נקודות מהקו. בסיום הרבע, ישראל הובילה 66:72.

הפינים פתחו חזק את הרבע האחרון, וחזרו להוביל בזכות ריצת 0:7. בלייזר השיב את היתרון לישראל ומאותו רגע החלה נדנדה, כאשר בכל התקפה היתרון החליף ידיים. מקל והלפרין קבעו 78:81 ישראל, הראלד צימק מן העבר השני ובלייזר שוב הגדיל את הפער לשלוש מקו העונשין, חמש דקות לסיום. האוול עמד בלחץ וקלע פעמיים מהקו, ואליהו קלע נקודות ראשונות מאז ההפסקה והעלה ל-86:91. חצי דקה לסיום, הפער צומק לנקודה, אך מקל לקח אחריות והשיב בסל משלו. פניני נשלח לקו וקבע את תוצאת הסיום, 92:97 לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבחן הבא - מול רוסיה. יותם הלפרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully