וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "זו הייתה ריצה עלובה, אני לא יכול להמשיך ככה"

שיאן העולם לא אהב את הריצה שלו במוק' ה-100 מטר אחרי שעצר את השעון רק על 10.08 שניות: "מעדתי בזינוק, אחת הריצות הגרועות שלי". מו פראח: "הרצים עבדו כקבוצה כדי לנצח אותי"

עריכה: אריאל טמרין

אליפות העולם באתלטיקה יצאה אתמול (שישי) לדרך כשמי שעמד במוקד העניינים היה כמובן יוסטין בולט אולי האתלט הגדול בהיסטוריה שהערב, אלא אם כן תהיה הפתעה מרעישה, יתייצב לגמר ריצת ה-100 מטר האחרון בקריירה שלו. בולט פתח אתמול את המוקדמות וניצח את המקצה שלו בזמן איטי מאוד יחסית של 10.08 שניות. אתלט נוסף שיסייים קריירה מפוארת באליפות הזו הוא מו פראח, שאמש גרף מדליית זהב נוסף כשניצח את ריצת 10,000 המטרים עם זמן של 26:49.51 דקות - תוצאת השנה בעולם.

עוד בנושא:

אליפות העולם נפתחה: בולט קרטע, עוד זהב למו פראח
אליפות העולם באתלטיקה יוצאת לדרך: שישה ישראלים יתחרו

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
תהיו בטוחים שהערב הוא יירד מ-10 שניות. יוסאין בולט/רויטרס

יוסאין בולט לא רגיל שלא לרדת מ-10 שניות בריצת 100 מטר, גם במוקדמות ויש שיגידו שהוא שמר כוחות להערב, ואולי בצדק. אולם, שיאן העולם ממש לא אהב את הריצה שלו ואמר אחריה: "זה היה עלוב, מזעזע. מעדתי בזינוק. אני חושב שזו אחת הריצות הכי גרועות שהיו לי. אני חייב לזנק יותר טוב כי אני לא יכול להמשיך ככה".

מו פראח הרץ הוותיק והנפלא שמייצג את בריטניה וקיבל רוח גבית מהקהל בלונדון, נאלץ לעבוד הפעם קשה מאוד כדי לגבור על קיפרוי האוגנדי וטאנוי הקנייתי כדי לנצח בריצת 10,000 המטרים. פראח דיבר על הקושי שחווה ואמר: "זו אחת הריצות הקשות שהיו לי בחיים, החבר'ה נתנו לי פייט אדיר. הרצים הקנייתים, האוגנדים ואתיופים - כולם עבדו כקבוצה כדי לנצח אותי. הם עבדו קשה והוציאו ממני את כל מה שיש לי. הייתי חייב להישאר חזק, להאמין בעצמי ולחשוב שאני פשוט לא יכול להפסיד בבית שלי, פשוט לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
האצן הבריטי מו פראח. רויטרס
עבד קשה מאוד, אבל שוב ניצח. מו פראח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully