וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני יזרעאלי במגעים עם מכבי אשדוד, זיו בן צבי מתקרב לנהריה

4.8.2017 / 21:54

הגארד הוותיק שסיים את דרכו בחולון עשוי להצטרף לקבוצה של בראד גרינברג, כשגם מכבי קרית גת שירדה לליגה הלאומית לוחצת עליו. שחקנה של גלבוע/גליל בעונה שעברה צפוי להגיע לסגולים

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
ידרים? גוני יזרעאלי/לירון מולדובן

גוני יזרעאלי, שחקן הפועל חולון בשנים האחרונות, עשוי להצטרף בקרוב למכבי אשדוד/באר טוביה של בראד גרינברג. הרכז הוותיק נפגש עם אנשי אשדוד, שמאוד רוצים לצרפו, ובין הצדדים מתנהלים מגעים, אולם בשלב זה עדיין אין סיכום על הגעתו. במקביל פנתה אל השחקן מכבי קרית גת, שירדה מליגת העל לליגה השנייה, והגישה לו הצעה כספית. אם לא יסגור באשדוד הוא צפוי להרחיק דרומה אף יותר.

הסגל של בראד גרינברג כולל נכון לעכשיו שלושה שחקנים זרים - הנרי סק, קמרון לונג וג'ראלד לי ואת הקפטן אדם אריאל שממשיך מהעונה שעברה. בקבוצה רצו לצרף את דני רובין, אך המגעים בין הצדדים לא צלחו, וכרגע גם המגעים עם אלכס צ'וברביץ' לא מובילים לכדי חתימה, כשהשחקן הודיע כי הוא לא מעוניין לעזוב את הפועל חולון, שם יש לו חוזה לעונה נוספת.

* זיו בן צבי נמצא על סף סיכום בעירוני נהריה. הרכז הצעיר, ששיחק בעונה שעברה בהצלחה בגלבוע/גליל, לא סיכם את תנאיו בקבוצה מגן נר למרות מגעים ארוכים בין הצדדים, וכעת נראה שדווקא הקבוצה של אריק אלפסי, שעדיין מחפשת חיזוק אחרון לקו האחורי, תהיה זו שתשים את ידה עליו.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: וויל גרייבס ימשיך לעונה רביעית
דיווח: מכבי תל אביב ואנדולו אפס מעוניינות בסנטר הסרבי דיאן מוסלי
מכבי חיפה החתימה את הגארד הפורטו ריקני אנג'ל רודריגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully