וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר העביר אימון בכורה במ.ס אשדוד: "אני רעב מאוד להצליח"

4.8.2017 / 11:03

המאמן החדש לא יעמוד על הקווים מול הפועל אשקלון בגביע הטוטו בשבת (19:45), אבל כבר חושב קדימה: "זוכרים לי רק את השנתיים הלא טובות בקריירה. מובן מאליו שהקבוצה עדיין צריכה להתחזק"

מ.ס. אשדוד, ראובן עטר, רוני אוואט,. לירון מולדובן, לירון מולדובן
יוצאים לדרך חדשה. ראובן עטר ורוני אוואט/לירון מולדובן , לירון מולדובן

ראובן עטר פתח הבוקר (שישי) קדנציה חדשה בליגת העל כשהעביר את אימון הבכורה שלו במ.ס. אשדוד. המאמן הגיע מוקדם בבוקר למועדון, שם פגש במנכ"ל רפי נידם וביוסי מזרחי שהגיע לאימון כדי להעביר לעטר חפיפה בטרם יחזור בעצמו לניהול המקצועי של מחלקת הנוער. עטר קיים פגישה ראשונה גם עם הצוות המקצועי שלו ובתוכו רוני אוואט שיישאר עוזר המאמן, למרות הגעתו של צדוק מלכה ביחד עם המאמן החדש.

את המשחק מחר (שבת, 19:45) מול הפועל אשקלון במסגרת גביע הטוטו הוא לא יעביר, משום שטרם עבר בבקרה. "הרגשה מצוינת לחזור לליגת העל ולאשדוד. הגעתי למועדון מאורגן ומסודר, מנוהל היטב ויש לי רק שבחים על כל השנים אחורה", אמר לעיתונאים לאחר האימון. "הסגל הקיים טוב, וגם על פי שיחות שלי עם מי שצריך ידוע שהקבוצה צריכה להתחזק. רוצים להתחזק בבלם, גם קשר באחורי וגם בשחקן התקפה. זה לא משהו שהוא מובן מאליו. באתי למקום בריא, מקום שמח, מקום שאנשים עושים בו הכל מכל הלב".

עטר הוסיף ש"לא רציני להגיד מהן המטרות כבר עכשיו. במובן המיידי אני רוצה ללמוד כמה שיותר מהר את השחקנים ואת המערכת. אני רעב מאוד להצליח, אני חושב שזו בחירה טובה. אני אימנתי עד כה 14 שנים, מתוכן היו שנתיים לא טובות ואתן זוכרים".

עוד בנושא:

לפרסום הראשון: ראובן עטר ימונה למאמן מ.ס אשדוד
מ.ס. אשדוד שחררה את הבלם פבריסיו ומחפשת מחליף
כל החדשות והסיפורים על מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

במ.ס. אשדוד מבינים שצירופו של עטר לא יפתור את הבעיות המקצועיות ובראשן החובה להתחזק בשלושה שחקנים זרים. "אנחנו צריכים בלם, קשר אחורי וחלוץ", אמר גורם בקבוצה. "לא פחות משלושה שחקנים זרים לעמדות האלה. אשדוד רחוקה מלהיות מוכנה לליגה".

ראובן עטר, מ.ס. אשדוד,. לירון מולדובן, לירון מולדובן
זקוקים לשלושה זרים. עטר באימון אשדוד/לירון מולדובן , לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully