וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר באירוע למינויי מכבי חיפה: "עטר קיבל וירוס. צהבת"

4.8.2017 / 8:38

הנשיא נשאל האם החלוץ יעבור למכבי תל אביב, מקורב לבעלים הסביר: "זה היה בבדיחות הדעת". הערכה: בוזגלו יעבור לירוק בשבוע הבא, במועדון הבהירו: עטר עשוי לעבור, אך לא נתפשר על המחיר

מאור בוזגלו הפועל באר שבע מול פיראס מוגרבי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
התקרבות. בוזגלו/אדריאן הרבשטיין

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, החל להיות מעורב במשא ומתן עם מאור בוזגלו, מה שמעיד על ההתקדמות המשמעותית במגעים בין הצדדים. עד כה נמנע הבעלים מלקחת חלק במשא ומתן, אולם כעת רוב התנאים של הקשר כבר סגורים ובהתאם לפרסום אתמול נראה כי בשבוע הבא הוא יוכרז כשחקן מכבי חיפה. כזכור, בוזגלו צפוי להרוויח כחצי מיליון יורו לעונה. החוזה שלו יורכב בין השאר מנקודות, כך שהסכום ישתנה בהתאם להישגי הקבוצה. כמו כן, בוזגלו יקבל נתח ממכירת החולצות שלו. "עדיין לא ניתן לברך על המוגמר, אבל הכיוון בהחלט חיובי", אמר גורם הבקיא בפרטי העסקה. "מאור טען לאורך כל הדרך כי הוא מעדיף לשחק במכבי חיפה". פגישה צפויה להתקיים בתחילת השבוע.

בחיפה מדגישים כי העובדה שבוזגלו צפוי להצטרף לא אמורה להשפיע על קבלת ההחלטה בנוגע לאלירן עטר. "מכבי תל אביב יכולה להעביר מסרים דרך התקשורת על הסכומים שאותה היא רוצה להעביר, אבל דבר אחד בטוח: לא נסטה מההחלטה שלנו. אנחנו יודעים כמה עטר שווה", אמרו במועדון. כזכור, שחר דורש לפחות 1.2 מיליון יורו והחליט כי הצעות מתחת למיליון יורו לא יעלו כלל על שולחן הדיונים. היום אמורים הצדדים לשוחח באמצעות גורם שלישי, שיעביר מסר לירוקים באשר לסכומים אותה היא מוכנה להציע.

גיא לוזון התלבט שלשום האם לסגור סופית עם קשר מרכז שדה, או להמתין לסיום עסקת עטר ואז לשקול לצרף חלוץ זר. ההחלטה הזאת אמורה להתקבל בקרוב ואז תודיע מכבי חיפה על זהות הזר השישי שלה. אם יוחלט לצרף חלוץ זר, הירוקים ינסו להחתים את שלומי אזולאי או את אבי ריקן ממכבי תל אביב.

עם או בלי קשר, נשיא המועדון יעקב שחר נאם היום במסגרת אירוע למינויי יציע היהלום. שחר נשאל היכן עטר והאם יעבור למכבי תל אביב. בתגובה לכך, ענה בציניות: "הוא קיבל וירוס. צהבת", ומיד לאחר מכן צחק עם הקהל. "זה היה בבדיחות הדעת", הסביר מקורב לבעלים שנכח בטקס.

עוד בנושא:

קרויף לוחץ לסגור את עסקת עטר, ההצעה למכבי חיפה תשופר ב-50 אחוז
אלירן עטר לא נטל חלק באימון מכבי חיפה, סובל מווירוס
מסתמן: מעברו של מאור בוזגלו למכבי חיפה ייסגר בשבוע הבא

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איך הוא יושפע? עטר/אדריאן הרבשטיין

עטר עצמו לא התאמן אתמול בשל וירוס והיום יתברר האם ייכלל בסגל לקריית שמונה. אם יודיע שהוא כשיר לגמרי והעסקה לא תסוכם עד מחר, הוא יפתח בהרכב. אחרת הוא יישב ביציע. גארי קגלמאכר מצפה לקבל דקות במשחק מול קרית שמונה, אחרת הדבר עשוי לסלול את מעברו לקבוצה אחרת. לגבי סינטאיהו סלליך, מתברר כי הבעלים יעקב שחר הוא זה שפנה לקשר והציע לו להתאמן עם הקבוצה. סלליך הבהיר בשיחה כי הוא מכוון כעת לאירופה ובמכבי חיפה אישרו כי המטרה היא לגרום לשחקן לשמור על כושר ובשלב זה אין כל מגעים להחתמתו.

בנושא אחר: חלוץ קבוצת הנוער גל קעטבי חתם לשלוש שנים במכבי חיפה. את השחקן מייצגים דודו אוואט ושרון יונה. המנכ"ל אסף בן דב אמר: "המטרה היא שיהיה חלק מהקבוצה הבוגרת בעתיד. מצפה לו עבודה קשה". קעטבעי אמר: "אני שמח ונרגש לחתום על חוזה במועדון שבו גדלתי, תודה למכבי חיפה על האמון. כעת, חובת ההוכחה היא עליי".

(עדכון ראשון: 8:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully