וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר קוקורין: "לא לקחנו את בני יהודה ברצינות, חשבנו שיהיה קל יותר"

חלוץ זניט סנט פטרסבורג התייחס באופן גלוי לב לתחושות אחרי ההפסד לכתומים בליגה האירופית. רוברטו מאנצ'יני: "לא ניצלנו הרבה מצבים". ברוסיה תוקפים: "המשחק של זניט היה מביך"

פז בן ארי שחקן בני יהודה שומר על אלכסנדר קוקורין שחקן זניט סנט פטרסבורג. מגד גוזני
"לא היינו צריכים להפסיד". קוקורין/מגד גוזני

עולם הכדורגל ברוסיה קיבל בתדהמה מוחלטת את ההפסד הביתי של זניט סנט פטרסבורג לבני יהודה 1:0 במוקדמות הליגה האירופית. זניט אמנם עלתה לשלב הבא בזכות הניצחון 0:2 במפגש הראשון בישראל, אולם ברוסיה התקשו להתמודד עם היכולת והתוצאה של 90 הדקות בסנט פטרסבורג מול היריבה הצנועה משכונת התקווה.

עיתוני הספורט המובילים מתחו הבוקר ביקורת קשה על זניט תוך הדגשת העובדה שבני יהודה היא קבוצה חלשה מאוד שעל החניכים של רוברטו מאנצ'יני היה לנצח בקלות רבה.
בדיווח של ה"ספורט אקספרס" על המשחק נכתב: "השוער יורי לודיגין הציל מצב של אחד על אחד (מול צ'יבוטה) ומנע מהענק של הכדורגל הרוסי לגלוש להארכה מול קבוצת תחתית מישראל. מי היה מאמין? בסיכומו של דבר הפסד הבכורה של מאנצ'יני בזניט היה מול קבוצה ששחקניה נשכחו בדיוטי פרי בדרך לסנט פטרסבורג".

ב"סובייטסקי ספורט" המשיכו את המתקפה וקבעו: "זניט שרדה את המשחק המסויט הזה שבו הייתה ראויה להדחה. איזה מזל שהשער של קוקורין בדקה ה-90 בישראל הכריע את ההתמודדות".

האמן מיכאיל בויארסקי שנחשב לאחד האוהדים השרופים של זניט לא חסך ביקורת אף הוא כשאמר: "ההפסד הזה חד משמעית הוא השפלה גדולה. מביכה עוד יותר העובדה שמדובר בהפסד מודע. השחקנים באו אחרי הניצחון 0:2 במשחק הראשון עם התחושה "למה שנתאמץ בכלל?". אסור שזה יקרה".

עוד בנושא
ליגה אירופית: בני יהודה הפתיעה את זניט סנט פטרסבורג וניצחה 0:1
ליגה אירופית: מכבי תל אביב גברה 0:1 על פאניוניוס ועלתה לפלייאוף
ב-13:00 נדע: אולימפיאקוס, סלטיק, אולי קופנהאגן? היריבה הבאה של באר שבע

רוברטו מאנצ'יני מאמן זניט סנט פטרסבורג. מגד גוזני
התלונן על הלו"ז הצפוף. מאנצ'יני/מגד גוזני

גם בזניט עצמה היו תחושות קשות אחרי ההפסד. היחיד שניסה לשמור על קור רוח הוא המאמן רוברטו מאנצ'יני שאמר: "זה מסוג המשחקים בו היו לנו הרבה מצבים שלא ניצלנו אותם. זה מה שקורה כשלא נותנים 100 אחוז. יש לנו לוח משחקים צפוף וכשזה המצב אי אפשר למנוע הפסדים כאלו".

החלוץ אלכסנדר קוקורין היה בוטה יותר כשהכריז: "מצד אחד עלינו שלב, מצד שני הפסדנו ליריבה שאיך נאמר בעדינות לא היינו צריכים להפסיד לה. נראה לי שלא לקחנו את בני יהודה ברצינות, זאת בהתחשב בתוצאה של המשחק הראשון. חשבנו שיהיה קל יותר".

הקשר יורי ז'ירקוב סיכם: "אני חש מעט בושה. זה היה מביך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully