וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הוצג: "אני פה לא בגלל כסף, באתי לכתוב את ההיסטוריה"

הכוכב הברזילאי התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה כשחקן פריס סן ז'רמן: "זה הייתה ההחלטה הקשה בקריירה". הנשיא נאסר אל חאליפי: "הוא נהג כג'נטלמן מול בארסה. רוצים לזכות בכל התארים"

רויטרס

אחת מרגעי השיא בסאגת המעבר של ניימאר לפ.ס.ז' הגיע היום (שישי) כשהברזילאי הוצג רשמית כשחקן הקבוצה מעיר האורות. ניימאר התייצב לאירוע עם נשיא המועדון נאסר אל חאליפי ונראה נרגש. "כסף לא מעניין אותי, מי שאומר כך לא מכיר אותי. באתי לפה לאתגר חדש ולכתוב את ההיסטוריה", אמר ניימאר לעיתונאים שנדחסו לאירוע.

נשיא פ.ס.ז' סימן לניימאר את המטרות כשאמר: "איתו אנחנו רוצים לזכות בכל התארים". האוהדים יקבלו צ'אנס לצפות בו לראשונה לפני משחק הליגה הראשון של סן ז'רמן העונה, מול אמיין מחר (שבת).

אנחנו כאן, ממשיכים לעקוב אחר כל ההתפתחויות בעסקה ההיסטורית.

עוד בנושא:

ניימאר חתם ל-5 שנים בפריס סן ז'רמן: "אני מאושר ומוכן לאתגר"
מקרויף עד ניימאר: השחקנים ששברו את שיא ההעברות העולמי
ברצלונה הודיעה: "נציגיו של ניימאר העבירו לנו 222 מיליון יורו"
כבר לא "יותר ממועדון": עזיבת ניימאר מחייבת חשבון נפש בברצלונה

ניימאר, נאסר אל חאליפי,. רויטרס, רויטרס
בגדי המלך החדשים. ניימאר ואל חאליפי/רויטרס, רויטרס
ניימאר במדי פריס סן ז'רמן. רויטרס, רויטרס
"באתי לעיר נהדרת". ניימאר בפריס/רויטרס, רויטרס
שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
עושה הכרה עם המדים החדשים. ניימאר/רויטרס
ניימאר,. רויטרס, רויטרס
מעריך את מסי. ניימאר מוצג/רויטרס, רויטרס

15:20: חאליפי העניק לניימאר חולצה של פריס סן ז'רמן ואחד משיתופי הפעולה המעניינים ביותר בכדורגל העולמי יצא לדרך.

15:15: על היחסים עם מסי אמר ניימאר: "בזמנו באתי לברצלונה כדי לשחק איתו. הוא מבחינתי דמות להערצה. אני רוצה להודות לו על כל מה שעשה עבורי, אבל כעת אני פה".

15:08: חאליפי הצהיר עוד: "אנחנו שילמנו את סעיף השחרור ולא ניימאר. השווי של המועדון לפני הגעת ניימאר היה מיליארד דולר ועכשיו הוא מיליארד וחצי דולר".

15:07: חאליפי אמר בהקשר לברצלונה: "אם לא היה לנו כבוד אליהם כל הנושא היה נגמר הרבה יותר מהר. כל התהליך נעשה מתוך כבוד לברצלונה ולכן אני מופתע מהשאלות האלו".

15:05: על ההכרזה של פיקה כי הברזילאי יישאר בברצלונה אמר ניימאר: "זו הייתה הלצה ביום חופשי שיהיה לנו. ביקשתי ממנו שלא יעשה זאת כי לא קיבלתי אז החלטה על עתידי. אבל זה מאחורנו. כבר יומיים אני שלם עם ההחלטה לעבור לפה ומאמן ברצלונה שמע ראשון על ההחלטה שלי".

14:55: חאליפי נשאל האם לניימאר יש סעיף שחרור ועל כך השיב: "יש, אבל נגלה אותו כשמישהו ירצה לקנות את ניימאר".

14:50: ניימאר נשאל האם הגיע אך ורק בגלל הכסף למועדון והשיב: "זה ממש לא נכון. מי שאומר זאת לא מכיר אותי. באתי בגלל האתגר".

14:45: בהתייחס לברצלונה אמר ניימאר: "זו הייתה ההחלטה הכי קשה בקריירה. השארתי המון חברים טובים והתאקלמתי שם מצוין. אבל באמת שחיפשתי אתגר חדש. אבל דיברתי עם הברזילאים שמשחקים פה, הם בירכו אותי והרגשתי מיד שבאתי הביתה".

14:40: ניימאר קיבל את זכות הדיבור והכריז: "תודה שאפשרתם לי לחוות אתגר חדש. תודה שאפשרתם לי לבוא לעיר נהדרת כמו פריס. אין לי מילים לתאר את התחושות. אני נרגש להגיע לפריס. הגעתי בגלל האמביציה של המועדון, אני מחפש אתגר גדול. הלב שלי אמר לי לבוא לפה. מגיע לפ.ס.ז' לזכות בתארים וזו המוטיבציה שלי לבוא ולעשות טוב יותר ממה שעשיתי".

14:30: נשיא פ. ס.ז' נאסר אל חאליפי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אני שמח להיות איתכם היום ולהציג שחקן גדול. ניימאר זה אייקון לעולם הרחב לכל מי שאוהב כדורגל וספורט. עבורי ניימאר הוא השחקן הטוב ביותר בעולם. האוהדים תמיד חלמו על ניימאר והיום הגשמנו להם את החלום. החלום שלנו עולה מדרגה אחת והליגה הצרפתית עולה מדרגה. הוא פה כדי לזכות בכל התארים האפשריים. יחד איתו נבנה את ההיסטוריה בעיר היפה בעולם".

14:20: עשרות עיתונאים התקבצו למסיבת עיתונאים בה יוצג ניימאר כשחקן פ.ס.ז'.

ניימאר, פ.ס.ז'. רויטרס, רויטרס
העסקים כבר פורחים/רויטרס, רויטרס

13:17: ניימאר נחת בפריס והתקבל בהתלהבות על ידי אנשי פריס סן ז'רמן. בעיר נמשכות ההכנות לקראת הצגתו

10:50: ניימאר המריא מברצלונה לפריס לקראת הצגתו בבירה הצרפתית. כמה אוהדים נזעמים של בארסה המתינו לו בשדה והביעו מחאה על המעבר.

10:12: ברשת החלו להופיע סרטונים בהם אוהדים זועמים של ברצלונה מעלים באש חולצות של ניימאר.

9:46: כוכב העבר הברזילאי זיקו התייחס למעבר של ניימאר ואמר: "בספרד הוא השיג את הכול. עכשיו ניימאר זקוק לאתגר חדש. הוא בחור יוצא מן הכלל ואני מחשיב את עצמי לאוהד שלו".

07:54: גם פלה מברך את ניימאר: "בהצלחה באתגר החדש. פריס אחת הערים היפות בעולם ואחת החביבות עליי".

07:48: בעלי ברצלונה לשעבר ז'ואן גספר משווה בין המעבר של ניימאר לפריס סן ז'רמן לבין המעבר של לואיס פיגו לריאל מדריד מברצלונה בשנת 2000. "בעיני שניהם באותה סירה, זה כמעט אותו דבר", אמר. "גם שחקנים כמו מראדונה ורונאלדו, שקצת יותר גדולים מניימאר, היו יכולים לעזוב בשביל יותר כסף ותהילה, אבל היה להם כבוד. אני לא אוהב את הגישה של ניימאר", אמר. בינתיים, שלטים וכרזות בגנות ניימאר, בהם הוא מכונה "בוגד", נראים לאחרונה בכל פינה בברצלונה.

07:45: ארסן ונגר עוקץ את פריס סן ז'רמן אחרי השלמת העסקה ש"כל הסיפור הזה נשגב מבינתי. זה לא הגיוני, אבל ככה זה כשמועדון כדורגל נמצא בבעלות של מדינה שלמה - קשה מאוד לשמור ולכבד את חוקי הפייר פליי, כי לכל מדינה יש אינטרסים שונים. במקרה של ניימאר, למשל, הם רוצים שהוא יהיה הפנים של צרפת כולה. אבל אני עדיין לא חושב שזה מצדיק את הסכומים האלה".

חולצה של ניימאר עולה באש

בכירי המאמנים בכדורגל העולמי, כולל ונגר, מגיבים לעסקה

07:30: ניימאר כבר שינה תמונת פרופיל ורקע בפייסבוק לרגל המעבר

07:15: עיתוני צרפת מוקדשים כל כולם לניימאר הבוקר. ב"ל'אקיפ" הקדישו מהדורה מיוחדת כולל 18 עמודים - לא פחות ולא יותר - שכולם עוסקים בניימאר ובמשמעויות ההחתמה שלו.

07:12: טירוף ניימאר כבר החל ברחובות פריס: על פי דיווחים, מאות אוהדי סן ז'רמן יצאו לחגוג ברחובות את החתמת הענק, וכמה מאות התגודדו בסמוך למלון מנקיו בו הכוכב הברזילאי השתכן במהלך הלילה, אחרי שנחת לפנות בוקר לקראת הצגתו.

האוהדים מחכים לניימאר

בברצלונה פחות מתלהבים (בכותרת: "נתראה אף פעם")

ניימאר עוזב את ברצלונה. AP
ניימאר עוזב את ברצלונה/AP

וזו התגובה המבריקה של גנגאן הצרפתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully