וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר לא נטל חלק באימון, סובל מווירוס

3.8.2017 / 21:01

בקבוצה מעריכים כי החלוץ, שהפך לנושא החם בשל האפשרות שיעבור למכבי תל אביב, ישוב להתאמן בשישי. המועדון החליט כי הסאגה תסתיים עד סוף השבוע, כרגע לא ברור אם יפתח נגד קרית שמונה

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
עתידו יתבהר בקרוב? אלירן עטר/שלומי גבאי

חלוץ מכבי חיפה אלירן עטר הפך בימים האחרונים לנושא המרכזי בקבוצה, זאת בעקבות הדיווחים על מעברו האפשרי למכבי תל אביב. הערב (חמישי) באימון בכפר גלים, עטר לא נטל חלק בטענה שהוא סובל מווירוס, נבדק על ידי רופא הקבוצה וקיבל אישור לא להשתתף באימון. במכבי חיפה אישרו כי אינו חש בטוב, ומעריכים כי מחר יחזור לאימונים, אז גם יתברר האם יהיה בסגל למשחק מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו.

יש לציין כי לפני האימון הערב, לוזון החליט כי אם העברתו של עטר לא תתבצע במהלך סוף השבוע, הוא יפתח בהרכב. מכבי תל אביב פוגשת הערב את פאניוניוס היוונית, ובמכבי חיפה מצפים לקבל כבר מחר, עם נחיתת הצהובים בארץ, הצעה רשמית על החלוץ.

במועדון כבר הבהירו כי לא יסכימו שהמשא ומתן יימשך מעבר לתחילת השבוע, וקיבלו החלטה שעטר יימכר תמורת 1.2-1.7 מיליון יורו ולא פחות מכך. כך או כך לוזון לא אמור לערוך שינויים רבים בהרכב ששיחק מול סכנין, ורבים מהשחקנים שפתחו ימשיכו לקבל קרדיט.

עוד בנושא

מסתמן: עסקת בוזגלו תיסגר בשבוע הבא. סלליך ישמור על כושר עם מכבי חיפה
ברק בכר על לודוגורץ: "זה משחק שאפשר לכתוב עליו תסריט שלם"
הליגיונר הבא? אוסטריה וינה פתחה במגעים עם גיא מלמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully