וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה וינה פתחה במגעים עם גיא מלמד

3.8.2017 / 19:03

אחרי שסוכניו המריאו לאוסטריה כדי לנהל מגעים עם אוסטריה וינה, בסביבתו של החלוץ בן ה-24 אישרו שמתקיים מו"מ מולה: "הוא מיצה את עצמו במכבי פתח תקוה, הם מבינים שהוא לא ימשיך שם". האוסטרים מוכנים לשלם 300 אלף יורו

שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. יוסי ציפקיס
בדרך להפוך לישראלי הרביעי באוסטריה וינה. מלמד/יוסי ציפקיס

גיא מלמד מנהל מו"מ עם אוסטריה וינה. השחקן שהחל במגעים עם הקבוצה האוסטרית בשבועות האחרונים, עשוי לחתום במדיה כבר בימים הקרובים לאחר שהבהיר לאנשי מכבי חיפה כי הוא מכוון לאירופה ולא מתכוון להמשיך בליגת העל הישראלית. יש לציין שמכבי פתח תקוה מחויבת לנהל מו"מ רק אם תוגש הצעה של 300 אלף יורו על החלוץ.

בסביבתו של השחקן אישרו היום (חמישי) כי מתקיימים מגעים עם אוסטריה וינה להעברתו. כזכור, לפני שבועיים יצאו סוכניו של מלמד כדי לנהל מו"מ עם כמה קבוצות, ביניהן אוסטריה וינה ו-ויטסה ארנהם. בימים האחרונים הודיעה ויטסה לנציגי השחקן שהיא מתכוונת להחתים שחקן אחר בעמדה שלו וכעת הסיכויים שיעבור לאוסטריה הם גבוהים מאוד.

מקורב לשחקן אמר היום: "ההערכה היא שמלמד יסגור בימים הקרובים את העברתו לקבוצה אחרת. הוא מיצה את עצמו בפתח תקוה וגם הם מבינים שהוא לא ימשיך שם. אוסטריה וינה היא בהחלט אפשרות טובה עבורו".

מלמד כבש בעונה שעברה 9 שערי ליגה ו-13 בכל המסגרות. אם אכן יעבור לאוסטריה וינה, הוא יהיה הישראלי הרביעי שמשחק במדיה אחרי שי הולצמן, עומר דמארי ורועי קהת.

עוד בנושא:

לפרסום על מועמדותו של גיא מלמד לאוסטריה וינה
מסתמן: מאור בוזגלו יחתום במכבי חיפה בשבוע הבא
ביקורת בהפועל חיפה: "אי אפשר לשחק בלי קשר אחורי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully