וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה משחק שאפשר לכתוב עליו תסריט שלם"

3.8.2017 / 14:42

הפועל באר שבע נחתה בישראל אחרי ההעפלה הדרמטית מול לודוגורץ. בכר: "עשינו טעויות ונעשנו, אבל בסיכום המשחקים הגיע לנו לעלות". מהראן ראדי: "אחרי שהבקיע גדיר חשב שחסר לנו עוד גול"

צילום: יוסי ציפקיס עריכת וידאו: יוסי אלטר

הפועל באר שבע נחתה היום (חמישי) בישראל אחרי ההעפלה לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. למרות ההפסד אמש 3:1 ללודוגורץ הבולגרית, האלופה הישראלית ניצלה את שער החוץ והניצחון 0:2 במשחק בארץ כדי להדיח את אלופת בולגריה וכעת האדומים ימתינו להגרלת הפלייאוף שתיערך מחר (שישי) בשעה 13:00 שעון ישראל.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע חוגגת: "אם אחרי יכולת כזו עברנו שלב, השמיים הם הגבול"
היריבה האפשרית הבאה: סלטיק, אולימפיאקוס ועוד שלוש
הפועל באר שבע עלתה לפלייאוף מוקדמות הצ'מפיונס למרות הפסד 3:1 ללודוגורץ

אלונה ברקת, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
הבטיחה הכנסה נאה. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס

ברק בכר אמר עם נחיתת הקבוצה: "זה משחק שאפשר לכתוב עליו תסריט שלם, עברנו קבוצת ליגת אלופת לגיטימית. בדיעבד המשחק בטרנר העלה אותנו. יודעים שיש לנו הרבה מה לשפר, לפעמים החוכמה היא להרים את עצמנו ממצבים קשים וזה מה שנעשה. מה שבלט בעיקר בחצי הראשון זה שלא היינו מספיק אגרסיביים, עשינו טעויות שאסור לנו לעשות ונענשנו. במשחקים הבאים נצטרך לשפר את זה. בסיכום שני המשחקים עברנו בצדק. נשפר את מה שצריך כי לרמה הזו זה לא היה מספיק טוב. יש לנו קבוצה חזקה עם אופי טוב ואת זה נצטרך לנצל".

בכר הוסיף: "לא יודע אם זה נס, החמצנו גם פנדל והייתה קורה. אנחנו צריכים לעשות משהו כדי שזה ישתנה וזה יקרה. הכול אפשרי, ברור שצריך להשתפר מהמשחק הקודם, נראה מה יהיה בהגרלה. בכל הגרלה נוכל לעבור, אבל לא נהיה גם פייבוריטים. כשהייתי עוזר בקרית שמונה קיבלנו את בוריסוב שהיתה האופציה הכי טובה ולא עברנו".

"אנחנו אף פעם לא בונים על מזל, אבל לפעמים צריך את זה. אחרי הונבד אמרו שאנחנו לא מספיק חזקים כדי לעבור קבוצה כמו לודוגורץ והצלחנו להרים את עצמנו".

עוד באותו נושא

"לודוגורץ מחצה את הפועל באר שבע, אבל אז הגיעה טעות קטלנית"

לכתבה המלאה
מאור מליקסון, הפועל באר שבע,. יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
מליקסון נוחת עם הקבוצה/יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס

מהראן ראדי: "בחדר הלבשה זה נראה כמו חגיגות אליפות. זו פעם ראשונה שאני מפסיד משחק וחוגג ככה. האמנתי בתוך תוכי שאנחנו שווים גול ותודה לאל שנתן לנו את הגול בדקה קריטית. פחדנו לטעות ורצינו לשמור על התוצאה. זה לא היה נכון ולא התאים לאופי ולאישיות של השחקנים שהיו במגרש. שיחקנו מול קבוצה חזקה מאוד אבל פשוט התעשתנו בגול שהבקענו וזה השינוי שגרם לנו לעלות".

ראדי הוסיף: "יכול להיות שאנחנו עדיין לא בשיא הכושר אבל מאמין שכן נוכל להתקדם. אחרי הגול של גדיר הוא חשב שחסר לנו עוד גול, הייתי שמח בשבילו. אני חושב שהיה לו משחק טוב כמו לשאר הקבוצה ואין יותר שמח ממני".

על ההגרלה בשישי: "אין לי העדפה, הוכחנו מול קבוצות טובות יותר שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully