וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה גראס יפספס את אליפות העולם: "עצוב, אני בכושר הטוב בחיי"

האצן הקנדי שהיה אמור להיות היריב הכי גדול של יוסאין בולט בריצת ה-100 מטר נאלץ להודיע על היעדרותו בשל פציעה בשריר הירך: "הריצה הזו היתה בראש שלי כל השנה, אחזור טוב מתמיד"

אתר רשמי

אליפות העולם באתלטיקה תצא לדרך כבר ביום שישי בלונדון ואחרי שהתבשרנו על הפציעה של דייויד רודישה שיאן העולם ב-800 מטר, היום (חמישי) מתברר שגם אצן ה-100 מטר אנדרה דה גראס ייעדר מהאליפות בגלל פציעה. האצן הקנדי היה אמור להיות היריב העיקרי של יוסאין בולט על מדליית הזהב, אבל הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, זכר לאימון ביום שני ויפספס את האליפות.

"ריצת ה-100 מטר הייתה בראש שלי כל השנה. אני בכושר הטוב בחיים שלי והתכוננתי להתחרות מול הטוב ביותר", אמר דה גראס בהודעה שבה הודיע על ההחלטה. האצן בן ה-22 הוסיף: "זה מעציב אותי לפספס את ההזדמנות הזו אבל אני צעיר ועם טיפול נכון אני אחזור טוב מתמיד בעתיד הקרוב".

דה גראס, שזכה במדליית כסף אולימפית בריצת 200 מטר, קבע את הזמן הטוב ביותר השנה בריצת ה-100 מטר כשעצר את השעון על 9.69 שניות בשטוקהולם ביוני האחרון והוא סומן כיריב העיקרי של בולט על מדליית הזהב. הפרישה של דה גראס סוללת את דרכו של בולט למדליית זהב שמינית באליפות העולם במה שיהווה שירת הברבור בקריירה האגדית שלו.

יוסאין בולט אצן ג'מייקני עם אנדרה דה גראס אצן קנדי. רויטרס
פספס הזדמנות אחרונה להיפגש עם בולט. דה גראס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully