וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הווינר: דרבי תל אביב ברבע הגמר, ירושלים תפתח מול נהריה

3.8.2017 / 12:04

הטורניר המסורתי ייפתח השנה ב-1 באוקטובר ויפגיש את מכבי תל אביב והפועל תל אביב. האלופה ומחזיקת גביע הווינר תפגוש את הסגולים לשחזור של הפלייאוף. מכבי חיפה ובני הרצליה ייעדרו

קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול איתי שגב שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייפגשו בגמר? איתי שגב מול קרטיס ג'רלס/ברני ארדוב

עונת הכדורסל הישראלי תצא לדרך באוקטובר עם גביע הווינר המסורתי והיום (חמישי) נקבעה תוכנית המשחקים של הטורניר שייערך השנה בצמוד לפתיחת העונה הרגילה בתאריכים 1-5 באוקטובר. מכבי חיפה, שתצא גם השנה למסע משחקי ראווה בארצות הברית, תוחלף בטורניר על ידי המדורגת התשיעית בטבלה אשתקד, הפועל גלבוע/גליל. גם בני הרצליה, אשר שובצה למוקדמות היורופקאפ, לא תוכל לקחת חלק בגביע ווינר השנה ותוחלף על ידי המדורגת העשירית אשתקד, הפועל תל אביב.

לפיכך, רבע גמר הטורניר יהיה בסימן הדרבי התל-אביבי הגדול, שיעמוד במוקד יום המשחקים הראשון ב-1 באוקטובר. עוד באותו יום תשוחזר סדרת רבע גמר הפלייאוף הדרמטית בין הפועל אילת למכבי ראשון לציון במשחק בו יערוך מאיר טפירו בכורה על הקווים של הקבוצה הדרומית.

האלופה ומחזיקת גביע ווינר מהעונה החולפת, הפועל ירושלים תתמודד ביום המשחקים השני מול עירוני נהריה, עליה גברה 2:3 ברבע גמר הפלייאוף אחרי חזרה מפיגור 2:0. הפועל חולון, שדורגה ראשונה בסיום העונה הרגילה אשתקד, תתמודד מול הפועל גלבוע/גליל. משחקי חצי הגמר ייערכו ב-3 לאוקטובר והגמר ייערך יומיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully