וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עסקת בוזגלו תיסגר בשבוע הבא. סלליך ישמור על כושר עם מכבי חיפה

3.8.2017 / 16:26

גורם על מאור בוזגלו: "יהיו התפתחויות בשבוע הבא". מכבי חיפה השיבה בחיוב לבקשה של הקשר שעזב את מאריבור לשמור על כושר במועדון: "הוא שחקן בית". שחר יענה על שאלות אוהדים בוידאו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יענה על שאלות בווידאו. שחר עם קאיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סינטאיהו סלליך שעזב את מאריבור הסלובנית יתחיל להתאמן במכבי חיפה כדי לשמור על כושר. בהודעה רשמית מטעם המועדון נאמר כי השחקן בן ה-26 פנה לירוקים בבקשה להתאמן בשורות הירוקים ובמכבי חיפה החליטו לאפשר זאת מכיוון שמדובר בשחקן בית.

ברשת "TV2" הנורבגית טוענים שמנהלה המקצועי לשעבר של מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן, בדרך להפוך למנהלה המקצועי של סטארט הנורבגית. על פי הדיווח, קרלסן סירב להצעה מקבוצה אחרת בנורבגיה, ולרנגה, וזאת כדי להצטרף לפרויקט של הבעלים החדש שנכנס לתפקיד ביולי האחרון ומתכוון להשקיע במועדון כספים רבים. ההודעה הרשמית על מינויו אמורה להתפרסם מחר (שישי).

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, החליט לבטל את הגעתו למסיבת העיתונאים של פתיחת העונה. במועדון קיבלו החלטה כי רק האוהדים יוכלו לראיין את שחר, שיענה על שאלות באמצעות ראיון וידאו. גורם במועדון סיפר אתמול: "שחר לא רוצה בנוכחות עיתונאים. הוא מעדיף לענות לקהל ישירות". שחר נטל חלק בכל מסיבות העיתונאים בשנים האחרונות, ובחלק מהפעמים ספג ביקורת על אמירות שקשורות למטרות הקבוצה. מהמועדון נמסר: "השנה בניגוד לעבר, נשיא המועדון לא ייטול חלק במסיבת העיתונאים של פתיחת העונה, אלא יענה ישירות לאוהדים בכל מה שמעניין אתכם ואשר אתם רוצים לדעת. זאת כחלק מהרצון לדבר עם הקהל ישירות וללא מתווכים". במועדון הדגישו כי השאלות שיישאלו הן אלה שיזכו ב"הכי הרבה 'לייקים'". יש לציין כי חיפה עדיין לא קבעה מועד למסיבת העיתונאים הרשמית, בה יוצגו גם השחקנים החדשים.

עוד בנושא

מכבי חיפה השיקה חולצות חדשות. האוהדים לעטר: "תישאר, תישאר"
מכבי חיפה: "אלירן עטר שווה בין 1.2 ל-1.7 מיליון יורו"
מכבי חיפה הציעה 1.1 מיליון דולר על קפטן ניו אינגלנד רבולושן ונדחתה

אלירן עטר, מכבי חיפה. שלומי גבאי
האוהדים מנסים לשכנע אותו להישאר. אלירן עטר/שלומי גבאי

בתוך כך, חיפה מתכוננת לקראת המשחק מול קרית שמונה, ואתמול באימון הערב גיא לוזון לא תרגל הרכב ולא ערך אסיפה, אך נראה כי הוא נוטה לעלות בהרכב זהה לזה שניצח את בני סכנין. עדיין לא ברור אם עטר ייכלל בסגל למשחק כשההחלטה הסופית תתקבל בהתאם להתקדמות העסקה עם מכבי תל אביב. גורם במועדון אמר: "כל עוד אין התקדמות עם מכבי תל אביב עטר מתכונן לפתוח בהרכב כרגיל".

אוהדי הקבוצה קראו אתמול לחלוץ להישאר בקבוצה. אתמול קיבל עטר עשרות הודעות ושיחות מאוהדי הקבוצה, שמפעילים עליו לחץ להישאר בקבוצה ובסביבתו הדגישו אתמול כי אין כל סיכום עם מכבי תל אביב. במכבי חיפה אמרו גם אתמול: "לא נתעכב. ההחלטה לגבי עטר 'תיחתך' לכאן או לכאן לכל היותר בתחילת השבוע". בנוגע למאור בוזגלו, המגעים אמורים להתחדש ביום ראשון ומסתמן שהעסקה תיסגר בשבוע הבא. גורם המקורב לעסקה אמר: "מאור מאוד רוצה לשחק במכבי חיפה ואביו הבהיר זאת היטב בפגישה. בשבוע הבא יהיו התפתחויות בעניין".

ומה עם גארי קגלמאכר? עוד לפני פיצוץ העסקה עם אדי גוטליב, בלם מכבי חיפה מאוכזב ממעמדו בקבוצה ושוקל לעזוב את הקבוצה גם אם לא יגיע בלם. לוזון לא חושב שבשלב הזה קגלמאכר ראוי להיות שחקן הרכב. על פי שיחות שקיים עם שחקנים בקבוצה, אם השחקן לא ייטול חלק במשחק מול קריית שמונה, ייתכן שיבקש לעזוב מיידית. קגלמאכר זומן לשיחה עם גיא לוזון והביע את אכזבתו ממעמדו בקבוצה. על פי דיווחים בבלגיה, ייתכן שהשחקן יעבור לליגה המקומית. במכבי חיפה טוענים כי אין כל החלטה לשחררו, אולם ייתכן שהבלם ייזום בעצמו מהלך כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully