וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל חיפה: "אי אפשר לשחק בלי קשר אחורי"

3.8.2017 / 8:42

ההפסד לעכו הדליק נורה אדומה. מכבי תל אביב הבטיחה להשיב לגבי סוגיית דור פרץ לאחר המשחק מול פאניוניוס. ברסקי: "בטוח שזה עוד יתחבר. ברגע שקלינגר רצה אותי, אי אפשר היה לסרב"

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
הפסד מפתיע לעכו החלשה. שחקני הפועל חיפה מאוכזבים/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

בהפועל חיפה חזרו ממחנה האימונים בקייב עם לא מעט ציפיות לקראת העונה הקרובה. התוצאות במשחקי ההכנה תרמו לתחושה שהקבוצה תרוץ העונה בצמרת, אבל לפי המשחק אתמול מול הפועל עכו עושה רושם שלניר קלינגר תהיה עוד הרבה עבודה.

ההפסד להפועל עכו הדליק נורה אדומה אצל הצוות המקצועי בכל מה שקשור למרכז השדה. אחד השחקנים הסביר אתמול: "הייתה לנו בעיה בחלק הקדמי, אבל הבעיה של הפועל חיפה היא בכלל במרכז השדה. אי אפשר לשחק בלי קשר אחורי טבעי במשך 90 דקות. אם דור פרץ יגיע אפשר להיות רגועים, אבל אם לא ניקח סיכון עם זר ותהיה בעיה. ממן עושה את רוב הפעולות ההתקפיות שלנו, הוא לוקח יותר מדי על הכתפיים שלו וצריך שמישהו ייקח ממנו חלק מהאחריות".

שחקן הפועל עכו אלישע סם מול שחקן הפועל חיפה גבריאל תמאש. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
גבריאל תאמאש אתמול/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

עדן בן בסט שוב לא הרשים אתמול ובמועדון מצפים שבניגוד לעונה שעברה החלוץ יצליח לפרוע שטרות. "מה שבלט במחנה היה שיתוף הפעולה בין תורג'מן לגנסארי. ברגע שתורג'מן יחזור יהיה לנו הרבה יותר קל", אמרו במועדון. קלינגר עשוי לערוך מספר שינויים בשבת מול סכנין, כשרן קדוש עשוי לעמוד בין הקורות במקום ארנסטס שטקוס. המאמן לא שוקל לשנות את השיטה, שכוללת שלושה בלמים, בשלב זה. נקודת האור של הקבוצה בשלב זה היא הבלם הרומני גבריאל תמאש.

עד תחילת השבוע אמורה להתקבל תשובה סופית לגבי דור פרץ. ההערכה היא שמכבי תל אביב תקבל החלטה לאחר המשחק מול פאניוניוס ותשחרר אותו, אך במועדון ממתינים למשחקה הערב. רוסלן ברסקי סיכם: "במחצית הראשונה זה לא היה נראה טוב. לקח לנו זמן להיכנס למשחק ולא ניצלנו מצבים. אני בטוח שזה עוד יתחבר. אני לא חושב שבאנו 'נפוחים'. באנו לשחק חזק. אני יודע שאם נמשיך בקצב הזה נצליח". על ההגעה שלו לליגת העל אמר: "חיכיתי לזה כמו כל שחקן שמחכה להגיע לליגת העל. היו לי שתי פציעות ולכן הגעתי ללאומית. היו כמה קבוצות שהתעניינו בקיץ, אבל ברגע שהבנתי שניר רוצה אותי אי אפשר היה לסרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully