וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט ניימאר: קיליאן אמבפה החליט לעזוב את מונאקו, המרדף החל

אחרי שהכוכב הצעיר הודיע לחבריו שהוא עוזב את קבוצתו, הטירוף בשוק גובר: מונאקו לא רוצה שיעבור לפ.ס.ז', ריאל מדריד הנואשת תיאבק מול "ברצלונה הרעבה", ודווקא צ'לסי עשויה לצחוק אחרונה. לאיפה יילך הילד?

עריכה: מתן חדד

כעת גם ב"לאקיפ" מאשרים: קיליאן אמבפה רוצה לעזוב את מונאקו. החלוץ הצרפתי בן ה-18 נראה מתוסכל מאוד על הספסל של קבוצתו בשבת, אחרי שהוחלף בדקה ה-70 בהפסד 2:1 לפריס סן ז'רמן בסופר קופה הצרפתי, כשגם הוא יודע: הגיע הזמן לעזוב. עד עתה פורסמו בצרפת הערכות על רצונו לעזוב, אבל כעת גם העיתון הגדול בצרפת מאשר: אמבפה כבר הודיע לחבריו הקרובים שהוא מחפש קבוצה חדשה, ואף שוחח על זה עם כמה שחקנים ממונאקו.

עד לפני כמה שבועות החליט אמבפה להישאר במונאקו ואף היה על סף הארכת חוזה, אבל החלוץ המצוין, שאשתקד רשם עונה נהדרת שכללה 26 שערים ו-14 בישולים בכל המסגרות, ראה את קבוצתו מוכרת שחקנים בכירים, כש"הקש ששבר את גבו היה הפרידה מבנג'מין מנדי שעבר למנצ'סטר סיטי", טוען "ל'אקיפ".

עוד בנושא:

דיווח: ניימאר סיכם לחמש שנים בפריס סן ז'רמן, מסי כבר נפרד
בספרד לועגים לפיקה: איך הצהרת שניימאר נשאר בברצלונה?
לפני הפרידה מברצלונה: ניימאר נקלע לעימות סוער עם אוהדים

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
אומר שלום? אמבפה/רויטרס

כעת השאלה היא מי תקלוט את השחקן המבוקש. לפני מספר שבועות "מארקה" חשף ש"ריאל מדריד סיכמה עם אמבפה" ותרכוש אותו ב-160 מיליון יורו, אבל מתברר שהעסקה רחוקה מלהיות סגורה. הכסף שהכניסה ברצלונה ממכירת ניימאר לפריס סן ז'רמן סחרר לחלוטין את השוק, ושם בפרופורציות שונות את המחירים, בהמשך של קיץ משוגע באירופה. ב"ל'אקיפ" טוענים ש"ברצלונה היא מועמדת חזקה לקנות את אמבפה", אבל גם מנצ'סטר סיטי, צ'לסי ריאל מדריד ופ.ס.ז' מועמדות.

על פי הדיווח, "מונאקו לא תרצה למכור את השחקן לפריס סן ז'רמן, יריבתה הגדולה למאבק על התואר בליגה", והקבוצה מהנסיכות תקווה שהקרב בין הגדולות בספרד רק יעלה את המחיר של השחקן. ריאל מדריד כבר נוכחה בפגרה שהיא זקוקה לשחקן התקפי, אחרי שאיבדה את חאמס רודריגס ואלבארו מוראטה, בעוד ברצלונה הלחוצה חייבת גם היא כוכב מבטיח אחרי עזיבת ניימאר. אופציה נוספת שמוזכרת היא צ'לסי, שעשויה לשחרר את אדן הזאר לברצלונה, ולהשתמש בכסף על מנת לקנות את הכוכב הצעיר, אבל גם מנצ'סטר סיטי (עם חברו הקרוב מנדי והמאמן הנערץ עליו גווארדיולה) הם אופציה חזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully