וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ממשיכה לקרטע בהכנה: ניצחה בפנדלים את כוכבי ה-MLS

הבלאנקוס סיימו רק ב-1:1 אחרי 90 דקות (מיוראל כבש), ונעזרו בהתעלות של לוקה זידאן בן ה-19 שהדף שני פנדלים ונתן להם 2:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה. יחס השערים בארבעת משחקי ההכנה: 9:5

שחקני ריאל מדריד בורחה מיוראל, דני סבאיוס, איסקו חוגגים. AP
בקושי. מיוראל חוגג עם איסקו וסבאיוס/AP

ריאל מדריד ממשיכה לא להרשים במשחקי ההכנה. הלילה (בין רביעי לחמישי) הבלאנקוס גברו על קבוצה המורכבת מכוכבי ה-MLS (כולל קאקה, דויד וייה ובסטיאן שווינשטייגר) בתום דו קרב פנדלים, אחרי שבסוף 90 הדקות התוצאה עמדה על 1:1. זינדין זידאן העלה הרכב חזק יחסית, לא כולל כריסטיאנו רונאלדו אבל גם גארת' בייל, לוקה מודריץ' וקרים בנזמה, אבל גם זה לא גרם לה להציג יכולת משופרת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, ודווקא המחליפים העלו הילוך והגבירו את הקצב של ריאל.

בורחה מיוראל כבש שער יתרון לזכות ריאל בדקה ה-59, אבל בדקה ה-87 דום דווייר מאורלנדו סיטי השווה ושלח את המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה. בבעיטות ההכרעה ריאל קיבלה גיבור מפתיע: לוקה זידאן בן ה-19, בנו של זיזו, שהדף שני פנדלים וסייע לריאל לנצח 2:4 בדו קרב.

זה היה המשחק הרביעי של הבלאנקוס בהכנה, ובינתיים היא רחוקה מלהרשים. את המשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד היא סיימה ב-1:1, במשחק השני מול מנצ'סטר סיטי היא הובסה 4:1, ובשלישי נוצחה 3:2 בידי ברצלונה.

עוד בנושא:

רונאלדו בדיון על העלמות המס: "אני פה רק כי קוראים לי כריסטיאנו רונאלדו"
ניימאר עבר בפורטו את הבדיקות בפ.ס.ז', אביו מבטיח: היום אדבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully