וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: "סעיף השחרור של ניימאר הופעל". צפו בסרטון של פ.ס.ז'

בארסה הודיעה כי 222 מיליון היורו שולמו על ידי נציגיו שהגיעו למשרדי הקבוצה, וכי תעביר את החומר הדרוש לאופ"א במסגרת בדיקת העסקה. הצרפתים פרסמו סרטון חגיגי בסיומו המילים: "הוא מגיע"

עריכה: מתן חדד

על פי הדיווחים בצרפת ובספרד ניימאר נסע אתמול (רביעי) בלילה לנסיעה קצרה לפורטו, שם עבר את הבדיקות הרפואיות בפריס סן ז'רמן לקראת המעבר ההיסטורי לקבוצה הצרפתית מברצלונה תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו.

עד שהעסקה תהפוך רשמית, אנחנו נלווה אתכם עם עדכונים חיים.

עוד בנושא:

דיווח: ניימאר סיכם לחמש שנים בפריס סן ז'רמן, מסי כבר נפרד
בספרד לועגים לפיקה: איך הצהרת שניימאר נשאר בברצלונה?
לפני הפרידה מברצלונה: ניימאר נקלע לעימות סוער עם אוהדים

22:33: "הוא מגיע": הסרטון החדש של פריס סן ז'רמן

20:31: העיתונאי מוחמד בוהאפסי מ-RMC ספורט טוען שניימאר חתם לחמש שנים ורוצה לערוך בכורה כבר בשבת, מול אמיין.

20:08: העיתונאי לואיק טנזי טוען: ניימאר כבר חתם על חוזהו, הוא צפוי לנחות בפריס הלילה ולהיות מוצג מחר.

19:56: ברצלונה מודיעה על פרידה. סגנית אלופת ספרד פרסמה הודעה רשמית, בה נכתב: "ביום חמישי אחרי הצהריים, הנציגים של ניימאר ביקרו אישית את המשרדים של המועדון ושילמו 222 מיליון יורו בשמו של השחקן כחלק מההסכם הרב צדדי שהחזיק את הצדדים בחוזה. כתוצאה מכך, המועדון יעביר לאופ"א את הפרטים כך שהיא תוכל לקבוע לגבי האחריות המשמעתית שנובעת מהמקרה".

17:17: ההתאחדות הצרפתית הגיבה באופן רשמי לטענות של ההתאחדות הספרדית להעברה בלתי חוקית: "אנחנו מופתעים ולא מבינים את הסירוב לאשר את סעיף השחרור. ההתאחדות הצרפתית מבקשת מלה ליגה לציית לחוקי פיפ"א, תומכת בפריס סן ז'רמן ומקווה שניימאר ישחק בליגה הצרפתית. אנו מחכים שחוזהו יאושר בהקדם האפשרי".

16:21: ארדה טוראן נפרד מניימאר: "היה תענוג גדול לחוות את כל הרגעים הבלתי נשכחים איתך, אחי. מאחל לך את הטוב ביותר תמיד".

13:25: אחרי הפוסט של ליאונל מסי אתמול, גם לואיס סוארס נפרד מניימאר וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "חבר, אני מאחל לך את הטוב ביותר בעתיד. תודה לך על הרגעים הייחודיים שלנו ביחד, תמשיך ככה ואף פעם אל תשתנה, אוהב אותך אח קטן".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"זו התמונה ששברה את ניימאר סופית", לטענת אל פאיס

13:05: עורכי הדין של ניימאר ופריס סן ז'רמן הפקידו צ'ק של 222 מיליון יורו, אבל ההתאחדות דחתה נכון לשלב זה את ההפקדה בשל חדש לעבירה על חוקי הפייר-פליי.

12:43: העיתונאי ראמון בסה מ"אל פאיס" חושף: הרגע שבו ניימאר החליט לעזוב את ברצלונה היה מיד לאחר ה-1:6 ההיסטורי על אותה סן ז'רמן שאליה הוא עובר כעת. לטענת בסה, ניימאר חש פגוע כשראה כיצד אוהדי בארסה מתנפלים על מסי ועוטפים אותו באהבה, למרות שהברזילאי היה גיבור הניצחון. "באותו רגע ניימאר החליט שנשבר לו. הוא נתן את המשחק הטוב בקריירה, ועדיין כולם דיברו על מסי".

11:15: הכותרת הראשית של עיתון מקומי במארסיי הבוקר: "השכר הכולל של ניימאר בפריס סן ז'רמן שווה ערך ל-16 אלף שנות עבודה במשכורת מינימום"

10:02: בספרד מדווחים שאחד התנאים של ברצלונה לחתימה על ההסכם היא שבחוזהו של ניימאר יופיע סעיף שלא מאפשר לו לעבור לריאל מדריד.

09:40: הליגה הספרדית ממשיכה לאיים שלא תאשר את העסקה משום שתשלום סעיף השחרור "אינו חוקי". יחד עם זאת, בצרפת מדווחים שלטענה הזו אין תוקף משפטי וכי פיפ"א תאשר אותה.

08:35: ז'וזה מוריניו, כהרגלו, נגד הדעה הרווחת בעולם הכדורגל. "222 מיליון יורו זה לא הרבה. בשביל שחקן כמו ניימאר, זה מחיר הוגן למדי", אמר מאמן יונייטד. "העסקאות המופרכות באמת הן על שחקנים שמקבלים סוג מסוים של כסף למרות שאין להם סוג מסוים של איכות".

07:37: בעולם הכדורגל מגיבים למעבר הסנסציוני. שחקן העבר והפרשן גארי ליניקר מזהיר את ניימאר וצייץ: "הו ניימאר, יש רק דרך אחת לעזוב את ברצלונה, וזו הדרך למטה". יורגן קלופ התראיין אחרי ההפסד של ליברפול לאתלטיקו מדריד בגמר טורניר אאודי, ואמר: "אני יודע שזה לא ענייני, אבל תמיד חשבתי שחוקי הפייר פליי נוצרו כדי שדברים כאלה לא יוכלו לקרות. אני לא מבין איך זה קורה".

בין המבקרים של ניימאר היה גם רונאלדיניו, שהשווה לא אחת לניימאר ויכול היה לעבור בדיוק את אותו מסלול - בעודו שחקן ברצלונה, פריס סן ז'רמן הציעה לרונאלדיניו הצעת ענק גם כן, אולם הוא דחה אותה כדי להתחרות על תארים אירופיים ולשחק ברמה הגבוהה בעולם.

בברצלונה מלגלגים: ההבדל בין ניימאר לרונאלדיניו

07:33: בצרפת מדווחים על "המתנה הראשונה" שיקבל ניימאר מפריס סן ז'רמו: החולצה עם המספר 10, אחרי שחאבייר פסטוריה ויתר עליה. "אני רוצה להציע אותה לניימאר במתנה כחלק מברכת ברוכים הבאים, כדי שירגיש נוח מיומו הראשון", אמר השחקן.

07:12: בברצלונה שוב זועמים על השחקן, כי על אף שהקבוצה אישרה לו לנטוש את האימון, היא לא אישרה לו לעבור את הבדיקות בפ.ס.ז'. מי שקיבל את ניימאר בשדה התעופה בפורטוגל היה מקסוול, ששיחק לצד החלוץ בנבחרת בברזיל, והיה בעבר בברצלונה בין 2009 ל-2012 ומאז כשש שנים במועדון הצרפתי.

הברזילאי חזר אתמול בלילה לספרד אחרי הנסיעה לפורטוגל, ושוב סירב לדבר. אביו שבר את השתיקה, ואמר: "נדבר מחר". כזכור וגנר ריביירו, סוכנו של השחקן, הבטיח שההצגה הרשמית של ניימאר בפריס סן ז'רמן "תהיה עוד השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully