וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לקבסלה? החלוץ הרומני יואן הורה מועמד למכבי פתח תקוה

3.8.2017 / 7:06

רפואה רוצה חלוץ במקום שחקן אנדרלכט שהודיע שלא יגיע לישראל, כששחקנה של קוניאספור ונבחרת רומניה לשעבר עשוי להצטרף. המאמן זעם על השחקנים אחרי המחצית הראשונה מול נתניה. אבידור: "אם אני פה, אז סופרים אותי"

יואן הורה, קלוז', מול ולנטין שטוקר, פ.צ באזל. AP
יגיע ארצה? הורה, מימין/AP

במכבי פתח תקוה עדיין לא מעכלים את פיצוץ העסקה עם נתן קבסלה. חלוץ אנדרלכט החליט לא להגיע לישראל לאחר בעיה אישית, והודיע על כך רשמית אתמול. קובי רפואה יחפש חלוץ אחר לאחר שספר שחקן שלישי שמגיע לישראל, עורך בדיקות רפואיות אך חוזר הביתה ללא חוזה. "במקרים הקודמים החתמנו שני שחקנים כמו סיבוק ומרסיאל, כך שהכל קרה לטובה. גם הפעם, אין ספק שנמצא שחקן שיותר מתאים לנו", אמרו במועדון. המטרה הראשונה היא לצרף חלוץ "תשע", ומאוחר יותר חלוץ נוסף, שיכול לשחק במספר תפקידים, בכנף למשל.

לוואלה! ספורט נודע כי החלוץ הרומני יואן הורה הוא המועמד המוביל להצטרף. הורה מחזיק בחוזה גבוה לעוד שנתיים בקוניאספור הטורקית, אך המלאבסים מנסים להחתימו. הורה בן ה-28 החל את הקריירה הבוגרת בארד, המשיך לגלוריה ביסטריצה וממנה עבר לקלוז', שם היה שותף לזכייה באליפות ב-2011/12. אחרי שלוש שנים וחצי, במהלכן כבש רק שישה שערי ליגה, הושאל החלוץ לטרגו מורש, במדיה כבש שלושה שערים בחצי העונה הראשונה (עליית ליגה) ועוד תשעה לאחר שהצטרף בהעברה חופשית. ב-2015/16 סיפק את העונה הטובה בקריירה עם 19 כיבושים (מלך שערי הליגה) במדי פנדורי, דרכה הגיע גם לנבחרת רומניה (שלוש הופעות). רגע אחרי המשחקים מול מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית בשנה שעברה, הורה נמכר לקוניאספור ב-700 אלף יורו, אך התקשה להשתלב. הוא פתח רק שלוש פעמים בהרכב וכבש שער ליגה אחד ועוד שניים בדרך לזכייה בגביע הטורקי.

יש לציין כי לשחקן חוזה לעוד שנתיים, כך שייתכן מאוד שיגיע בהשאלה. בעקבות העזיבה הצפויה של גיא מלמד, שלא מעוניין להמשיך בכל מקרה, רפואה ינסה למצוא שחקן התקפה נוסף. מלמד שואף לשחק באירופה, אבל אם זה לא יקרה ייפגש עם מכבי חיפה ומכבי תל אביב שמחזרות אחריו.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ניצחה 2:3 את מכבי נתניה בגביע הטוטו
עסקת העברתו של נתן קבסלה למכבי פתח תקוה על סף פיצוץ

ככה הורה נראה בפעולה

בינתיים, מי שעשה את העבודה עבורו מלבד עומר דנינו ולירוי צעירי הם הכישרון הצעיר שלו, מנור סולומון, שביקש את שער הניצחון ליובל אבידור. רפואה זעם על השחקנים במחצית וצעק עליהם, לאחר שלא ביצעו הוראות טקטיות. "הבישול של מנור הוא הסיפור של המשחק הזה. הוא עושה הכל כל כך בקלות. אתמול הוא הוכיח כמה הוא ווינר", אמרו בקבוצה. בקבוצה מרוצים מההתאקלמות של יובל אבידור, שכבש ובישל בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה. רישאר סומא, שכבש במשחק מול הפועל רעננה, הוסיף שני בישולים. למרות הניצחון אתמול, במועדון לא מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה ומנחמים ביכולת במחצית השניה. "יש בקבוצה הזאת המון אופי, אבל עדיין חסר חיבור", אמרו.

יובל אבידור: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, יצאנו קדימה ולא דחפנו בחצי של היריב. מצד שני ידענו להרים את עצמנו, קובי נתן הערות בונות לגבי המחצית השניה. מהמחצית הראשונה אפשר ללמוד איך לא לשחק בליגה הזאת, אבל עדיף לתקן אחרי ניצחון. עצם זה שאני פה, מראה שסופרים אותי. הצוות יודע שצריך לחזק את הסגל. אני מאמין במלחמה על ההרכב. הקבוצה זקוקה לחיזוק. מי שיהיה טוב נשחק, אני מקווה מאוד להוכיח שזה יהיה אני".

"כשמחליפים קו הגנה ומביאים שחקנים חדשים לוקח זמן להתחבר. יש כאן צוות שיודע מה צריך לעשות. אני מאמין שנהיה קבוצה חזקה. עוד קצת חיבור ונגיע מוכנים לליגה. במחצית הראשונה לא שיחקתי, זה המשחק הכי גרוע של מכבי פתח תקוה בעשר השנים האחרונות", אמר עומר דנינו. "היינו 'חושך', זה היה נראה כמו בוגרים נגד נוער. במזל ספגנו רק שני שערים. אנחנו קבוצה כמעט חדשה לגמרי, המון שחקנים עזבו והמון הגיעו. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל יש עם מה לעבוד. קובי רפואה עוזר לשחקנים להתקדם. מאמין שנהיה קבוצה טובה. אני לא אוהב לדבר על המקום שלי. חסר קצת תאום ויש חוסר ביטחון. העונה נראה את מכבי פתח תקוה של המחצית השניה, לא של הראשונה. אנחנו מכוונים גבוה, נקווה שנגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully