וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואה בת יותר ממאה שנים: טראמפ יהיה נשיא ארצות הברית האחרון

6.8.2017 / 11:21

ספר שיצא לאור ב-1868 חוזה את קץ כהונתו של טראמפ. אותו סופר כתב גם על דמות בשם בארון טראמפ, (כשם בנם של הנשיא ומלניה, ותיאר את מסעותיו בזמן. חובבי תיאוריות הקונספירציות יוצאים מכליהם

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - הפגנות מחאה נגד נשיאות טראמפ

סדרת ספרים שהתפרסמה ב-1868, הנקראת "הנשיא האחרון", חזתה ופירטה כיצד תסתיים כהונתו של דונלד טראמפ כנשיא ארצות הברית, כך לפחות טוענים חובבי תיאוריות קונספירציה. בספרים נכתב כי נפילתו של הנשיא תחל ב"יום ללא שחר" בארצות הברית, והם חזו כי האזרחים יכעסו והמקום הראשון ש"יחוש את זעם ההמון" יהיה "מלון השדרה החמישית".

למרבה התדהמה, מגדלי טראמפ, בהם ממוקם מטה החברה של מנהיג העולם החופשי, נמצא בשדרה החמישית בניו יורק. אם זה לא מספיק, ליקוי חמה מלא ונדיר צפוי להתרחש בארצות הברית ב-21 באוגוסט - מה שהם מפרשים כאותו "יום ללא שחר". ייתכן כי הפרט המפתיע מכולם הוא שהאיש שכתב את סדרת הספרים, קרא לגיבור סדרת ספרים נוספת שכתב בארון (baron) טראמפ - כמעט כשם בנו הצעיר של דונלד, היחיד שנולד לו ממלניה, שנקרא בארון (barron).

עוד בנושא
המכשפה העיוורת המתה מאשרת: בקרוב תפרוץ מלחמת עולם שלישית
נוסטרדמוס חזה את ניצחון דונלד טראמפ - עם תוצאות נוראיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם סופו של טראמפ קרוב? 'הנשיא האחרון'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסופר, אינגרסול לוקווד, פרסם שני ספרים על בארון טראמפ, הראשון יצא ב-1890 ונקרא 'מסעותיו המחתרתיים של בארון טראמפ' והוא מתאר נער המתגורר בטירת טראמפ, לאחר שקיבל מאדם בשם דון ספר המאפשר לו לטייל בזמן דרך פורטל שנמצא ברוסיה. בספר השני, 'עולם בתוך עולם', מסופר כי בארון טראמפ מעריץ את דון ומתאר אותו כ"שליט השליטים", אחרי שהוא נותן לו מפתח לפורטלים. גולשים באתרי קונספירציות מצאו קשר בין הרפתקאותיו של בארון, לטענות כי משפחתו של הנשיא טראמפ יכולה לנסוע בזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייתכן כי גיבור הספר הוא למעשה בנו של טראמפ? 'מסעותיו של ברון טראמפ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש הטוענים כי דודו של דונאלד, המהנדס המוכר ג'ון טראמפ, למד את עבודתו של ניקולה טסלה, הנחשב לאחד מגדולי הממציאים בכל הזמנים וגדול מהנדסי החשמל, שרבים חושבים שחקר גם את נושא המסע בזמן. המאמינים טוענים כי דודו של הנשיא גילה את היכולת לנסוע בזמן והעביר את הסוד לדונלד, ואפילו שפגיעת ברק שהתרחשה לפני מספר שנים במגדלי טראמפ תוכננה מראש - ככדי להפעיל את מכונת הזמן שלו. כן, בדיוק כמו בסרטי "בחזרה לעתיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן. ככה./מערכת וואלה!, צילום מסך

רושמים? זה מה שיקרה

ב"דיילי סטאר" עשו סדר בדברים, ושילבו את הנבואה המתארת את סיום כהונתו של טראמפ בשל זעם האזרחים, עם תיאור המסעות בזמן של בארון טראמפ. אז לוח הזמנים הוא כזה:

משפחת טראמפ, בהנהגתו של בארון, חזרה בזמן לשנות ה-90 של המאה הקודמת, אחרי שקיבל את סודות המסע בזמן מדון (כמובן, קיצור לדונלד). בעבר, הם כותבים את סיפור הנפילה של דון, שיהיה "הנשיא האחרון" בזמנים של מפולת כלכלית וכעס אזרחי. חזרה למציאות: אזרחי ארצו הברית כבר הפגינו את כעסם במחאות שנפוצו לאחר השבעתו של טראמפ לנשיא, ומומחים מזהירים כי משבר כלכלי גדול עשוי להתרחש בשנה הבאה.

וזה לא הסוף. מסתבר כי חברת שעונים בשם 'אינגרסול', בדיוק כמו שמו של הסופר, מייצרת שעון שנקרא 'הטראמפ'. היא ייצרה את השעון הזה לראשונה בשנת 1890, בהשנה בה הספר הראשון על מסעותיו בזמן של בארון טראמפ יצא לאור. אז מה אתם חושבים? מדובר בצירוף מקרים, או אולי בסיפור מדהים ונבואה מדויקת להפליא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם הוא קשור למשפחת טראמפ? הסופר אינגרסול לוקווד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully