וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקציב של הפועל תל אביב יעמוד על 15 מיליון שקל, רובי רגב ימונה למנכ"ל

האדומים צפויים להעמיד תקציב גבוה מאוד בליגה הלאומית, שכולל בינתיים גם את אדי גוטליב ואוראל דגני, שאמורים לעזוב. מנכ"ל הפועל כפר סבא לשעבר צפוי להתמנות לתפקיד במועדון

מאמן הפועל תל אביב מוטי איוניר. ברני ארדוב
ייהנה מתקציב מכובד. איוניר/ברני ארדוב

הפועל תל אביב עובדת בימים האלה על העברת התקציב שלה בבקרת התקציבים של ההתאחדות. האדומים יגישו לבקרה תקציב של מעט מעל 15 מיליון שקלים, שמתוכם שכר השחקנים יהיה שמונה מיליון וחצי. התקציב יכלול גם את אדי גוטליב ואוראל דגני. הראשון מיועד למכירה ואילו השני ככל הנראה יעזוב בגלל סכסוך כספי עם המועדון.

כשזה יקרה, והשניים יעזבו, מהתקציב יתפנו כמיליון וחצי שקלים שכרגע הופקדו על השניים. בכל מקרה, הפועל תל אביב תעמיד את אחד התקציבים הגבוהים אם לא הגבוה ביותר שהיה בליגה הלאומית. עם או בלי קשר, אחרי שהדברים המנהליים הללו יסתיימו, תמנה הפועל תל אביב את המנכ"ל היוצא של הפועל כפר סבא, רובי רגב. בעצם רגב יעבוד ישירות תחת זאב גרינברג, שניהל את האדומים בצד המנהלתי בחודשים האחרונים ולא יכול לעשות זאת יותר בגלל עסקיו הנוספים. בהפועל תל אביב היו כאלה שטענו היום כי הגעת רגב היא צעד ראשון לקראת כנסיתו של סתיו שחם למועדון, אלא שהאיש והמועדון הכחישו לחלוטין את הדברים. בכל אופן, שחם יצטרך לעבור שנת צינון אם אכן יחליט בסופו של דבר על צעד שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully