וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד ניצחה את ליברפול בפנדלים וזכתה בטורניר אאודי

הקולצ'ונרוס ניצחו 4:5 מהנקודה הלבנה לאחר 1:1 בזמן החוקי. ג'ורדן הנדרסון החמיץ בדו-קרב. באיירן המשיכה לאכזב והפסידה 2:0 לנאפולי. במשחק הכנה נוסף: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את סמפדוריה

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
ניצחון נאה. שחקני אתלטיקו חוגגים/רויטרס

אתלטיקו מדריד זכתה הערב (רביעי) בטורניר אאודי, לאחר שגברה על ליברפול 4:5 בדו-קרב פנדלים, אחרי 1:1 בזמן החוקי. קיידי בארה העלה את הקולצ'ונרוס ליתרון בדקה ה-33 עם נגיחה מקרוב, רוברטו פירמינו השווה בפנדל (83), ובדו קרב מהנקודה הלבנה כולם הבקיעו מלבד ג'ורדן הנדרסון.

* באיירן מינכן ממשיכה להיראות רע במשחקי ההכנה. שלושה ימים בלבד לפני הסופרקאפ הגרמני מול בורוסיה דורטמונד, ספגו הערב הבווארים הפסד נוסף עם 2:0 מול נאפולי בטורניר אאודי שנערך באליאנץ ארנה. כזכור, אתמול הובסו הבווארים 3:0 על ידי ליברפול כך שהם סיימו את הטורניר במקום האחרון, בעוד הנאפוליטנים סיימו במקום השלישי. להגנתה של באיירן ייאמר שהיא פתחה בהרכב חסר מאוד. נאפולי עלתה ליתרון בדקה ה-14. קאלידו קוליבאלי הגיע ראשון לכדור חוזר אחרי הדיפה של שוער באיירן, כריסטיאן פרוכטל, ודחק אותו פנימה. השער השני היה בדקה ה-55 כשהפעם עמנואלה ג'אקריני הוותיק הגיע ראשון למסירת רוחב של חוסה קאייחון ובעט מ-12 מטר בצורה מוצלחת פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

* במשחק הכנה נוסף ניצחה מנצ'סטר יונייטד 1:2 את סמפדוריה. הנריך מחיטיריאן (9) וחואן מאטה (81) כבשו לקבוצה של ז'וזה מוריניו, דניס פראט השווה זמנית (63).

שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
שחקני נאפולי חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully