וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט - בני יהודה: אבוקסיס מודה ש"כמעט לא משנה מי ישחק מחר"

הזהובים מתכוננים לגומלין, בן תורג'מן ועאיד חבשי נחתו ברוסיה וצפויים לפתוח לאחר שנשכחו בשדה התעופה באיסטנבול, אבוקסיס טוען: "נשתמש במשחק כדי להתכונן לליגה, יחסי הכוחות ברורים"

צילום: מגד גוזני, עריכה: ורד לידני

המגן בן תורג'מן והבלם עאיד חבשי נחתו היום ברוסיה והצטרפו לאימון המסכם של בני יהודה לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, 5+ לייב) בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית מול זניט סנט פטרסבורג. כזכור, השניים נשכחו אתמול בשדה התעופה באיסטנבול, שם נחתו הזהובים לקראת טיסת המשך, והעבירו את הלילה במלון עד שהמריאו ונחתו לפני זמן קצר ברוסיה.

באתר הרשמי של הקבוצה נכתב: "עם החזרה לישראל, יחליטו ההנהלה והצוות המקצועי כיצד לפעול בנוגע לשניים". תורג'מן בעצמו אמר: "אני לא מחפש תירוצים, ברור לי שהאשמה היא שלי", חבשי הוסיף: "היו רגעים לא פשוטים, אבל בדיוק כמו בן אני מודע לכך שהאחריות היא שלי. זה לא יקרה יותר".

למרות חסרונם באימון אתמול ועל אף שבבני יהודה כועסים שהסיפור דלף לתקשורת, נראה כי השניים יפתחו בהרכב של יוסי אבוקסיס. בכלל, נראה כי הקבוצה תמשיך עם אותו הרכב שהפסיד בשבוע שעבר (2:0) ואיבד למעשה את הסיכויים לסנסציה ולהעפלה לשלב הבא. בני יהודה מקווה לחזור עם תוצאה מכובדת מהגומלין, ולא עם תבוסה קשה שתערער את פתיחת העונה הטובה יחסית של הקבוצה.

עוד בנושא:

בני יהודה: חבשי ותורג'מן נשארו בטורקיה, בזניט חוששים מיציעים ריקים
יוסי אבוקסיס מרוצה: "יש שחקנים שאפשר ללכת איתם לקרבות הליגה"
מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה הפסידה 2:0 בביתה לזניט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע. תורג'מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "זה כמעט לא משנה מי ישחק מחר בזניט. יש להם מספיק שחקנים טובים בסגל בשביל להיות עדיפים עלינו וראינו את זה גם במשחק הקודם, במיוחד בחצי השעה האחרונה. המטרה שלנו מחר היא להשתמש במשחק הזה כעוד הכנה טובה לקראת הליגה שלנו. יחסי הכוחות היו ברורים לפני המשחק הראשון והם ברורים גם לפני המשחק מחר.

"החלפת הביתיות? אני אף פעם לא יודע אם עדיף לשחק את המשחק הראשון בבית או בחוץ. בכל מקרה, נענינו לבקשה של זניט כי אנחנו מכבדים אותם. יש לי הרבה מאוד זכרונות טובים ופחות טובים ממפגשים, כשחקן, מול קבוצות מהכדורגל הרוסי. אני מאוד מכבד את הליגה המקומית, יש כאן הרבה מאוד שחקנים טובים".

איציק עזוז: "אני חושב שכל הקבוצה (זניט) איכותית מאוד, עם שחקנים טובים ומסוכנים. אנחנו צריכים להיות מציאותיים אחרי ההפסד במשחק הראשון".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס, מאוויס צ'יבוטה.

עוד באותו נושא

בני יהודה: חבשי ותורג'מן נשארו בטורקיה, בזניט חוששים מיציעים ריקים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריאליים. בני יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוברטו מאנצ'יני, מאמנה של זניט סנט פטרסבורג, ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול בני יהודה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית (הכתומים נכנעו 2:0 לרוסים במשחק הראשון).

"כל משחק יכול להסתבך ודורש מאיתנו ריכוז מירבי. אם לא נהיה מרוכזים, נוכל לאכזב את עצמנו ולהפסיד. אנחנו מוכנים למשחק עם בני יהודה וניתן 100 אחוז" אמר המאמן האיטלקי בנוגע למפגש עם מחזיקת הגביע הישראלית, והמשיך: "זה נכון שמצפה לנו משחק קריטי נגד ספרטק מוסקבה אחרי המשחק בליגה האירופית, אבל אני מצפה מהשחקנים להיות מרוכזים ובעלי תשוקה לנצח מחר".

"במשך השנים עזבו אותנו שחקנים ברמה גבוהה ואנחנו מבצעים רכישות בשביל העתיד" אמר מאנצ'יני על הרכישות האחרונות של המועדון. "הייתה לנו הזדמנות לקנות שחקנים צעירים ומוכשרים וזה מה שעשינו. רצינו לקנות גם את ניימאר, אבל לצערנו פריס סן ז'רמן זכו בו לפנינו" התבדח האיטלקי.

הרכב משוער: אנדריי לונייב, אלכסנדר אניוקוב, לואיס נטו, ברניסלב איבנוביץ', דומניקו קרישיטו, חאבי גרסיה, דמיטרי פולוז, אלכסנדר ירוחין, ז'וליאנו, יורי ז'ירקוב, אלכסנדר קוקורין.

שחקן ברצלונה ניימאר. AP
כמעט והגיע לסנט פטרסבורג? ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully